مقاله ارائه الگوریتم رله گذاری دیستانس دیجیتالی زمین برای جبران سازی مقاومت خطا در خطوط انتقال با در نظر گرفتن ترانسفورماتور ولتاژ و جریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه الگوریتم رله گذاری دیستانس دیجیتالی زمین برای جبران سازی مقاومت خطا در خطوط انتقال با در نظر گرفتن ترانسفورماتور ولتاژ و جریان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه الگوریتم رله گذاری دیستانس دیجیتالی زمین برای جبران سازی مقاومت خطا در خطوط انتقال با در نظر گرفتن ترانسفورماتور ولتاژ و جریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه الگوریتم رله گذاری دیستانس دیجیتالی زمین برای جبران سازی مقاومت خطا در خطوط انتقال با در نظر گرفتن ترانسفورماتور ولتاژ و جریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه الگوریتم رله گذاری دیستانس دیجیتالی زمین برای جبران سازی مقاومت خطا در خطوط انتقال با در نظر گرفتن ترانسفورماتور ولتاژ و جریان :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در این مقاله یک الگوریتم رله گذاری دیستانس دیجیتالی زمین، برای جبران سازی مقاومت خطا در خط انتقال دو سو تغذیه با در نظر گرفتن اثرات ترانسفورماتور ولتاژ و جریان ارائه می شود. طرح رله گذاری دیستانس دیجیتالی زمین متداول، در برابر مسائلی از قبیل مقاومت بالای مسیر خطا در طی انواع مختلف خطاهای زمین و همچنین تغذیه راه دور (remote in-feed) پاسخ گوی مناسبی نمی باشد. در این رله ها امپدانس قسمت تحت خطای خط انتقال با امپدانسی اضافه (مقاومت خطا) اندازه گیری شده که افزایش نادرست ناحیه تحت حفاظت (over-reach) و یا کاهش آن (under-reach) را منجر می شود. به همین منظور جبران سازی مناسبی برای اندازه گیری مقدار صحیحی از توالی مثبت امپدانس قسمت تحت خطای خط انتقال مورد نیاز می باشد. با پیاده سازی الگوریتم ارائه شده، رله دیستانس دیجیتالی در برابر خطای زمین، برای حالت های مختلف (پیش فاز و پس فاز بودن ولتاژ در محل رله نسبت به ولتاژ ترمینال انتهای خط و همچنین برای رنج وسیع از مقادیر مقاومت خطا) تنها با استفاده از داده های ترمینال محلی (Local end) و با در نظر گرفتن ترانسفورماتور ولتاژ و جریان، خطاهای منتجه در اثر مشکلات فوق الذکر را با دقت بسیار مطلوب جبران می کند. شبیه سازی و نتایج بدست آمده که صحت و دقت الگوریتم پیشنهادی را نشان می دهد توسط نرم افزار های PSCAD/EMTDC و MATLAB انجام شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.