مقاله ارائه چارچوب مفهومی جهت کسب رضایت مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری، مطالعه موردی (شرکت زرین مهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه چارچوب مفهومی جهت کسب رضایت مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری، مطالعه موردی (شرکت زرین مهد) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه چارچوب مفهومی جهت کسب رضایت مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری، مطالعه موردی (شرکت زرین مهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه چارچوب مفهومی جهت کسب رضایت مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری، مطالعه موردی (شرکت زرین مهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه چارچوب مفهومی جهت کسب رضایت مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری، مطالعه موردی (شرکت زرین مهد) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه نقش تاثیرگذار دانش در کسب مزیت رقابتی برکسی پوشیده نیست و با درنظرگرفتن اهمیت مشتری در دنیای رقابتی ، توجه به دانش مشتری یکی از الویت های سازمان های امروزی محسوب میشود .سازمان ها برای دستیابی به این مهم و عملکرد بهتر در این زمینه باید به دنبال روش های مختلف کسب و حفظ رضایت مشتری باشند. دراین پژوهش سعی شده است تا ازطریق ارائه یک چارچوب مفهومی نقش دانش مشتریان در میزان رضایتمندی آنان نشان داده شود . برای این منظور با استفاده از ادبیات پژوهشی موضوع، چارچوبی مفهومی طراحی گردید .سپس به اعتبارسنجی این چارچوب مفهومی پرداخته میشود. در ادامه این چارچوب مفهومی در شرکت زرین مهد مورد بررسی قرار میگیرد. یافته های این پژوهش نشان میدهد که بین انواع دانش مشتری که مشتمل بر دانش درباره مشتری ،دانش از مشتری و دانش برای مشتری است و نیز رضایت مشتری رابطه مثبت و معنا داری وجود دارد و برای کسب رضایت مشتری ، مدیریت انواع دانش مشتری عاملی تاثیرگذار است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.