مقاله بررسی میزان تناسب محتوای کتاب فارسی دوره ابتدایی با نیاز های فراگیران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان تناسب محتوای کتاب فارسی دوره ابتدایی با نیاز های فراگیران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان تناسب محتوای کتاب فارسی دوره ابتدایی با نیاز های فراگیران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان تناسب محتوای کتاب فارسی دوره ابتدایی با نیاز های فراگیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان تناسب محتوای کتاب فارسی دوره ابتدایی با نیاز های فراگیران :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
بررسی اثر بخشی محتوای کتاب درسی فارسی بر رشد و پرورش خلاقیت ذهنی، رشد وپرورش احساسات و عواطف، تناسب با مهارتهای چهارگانه زبان آموزی، ارزشهای دینی، اجتماعی و ملی مهارتهای برقراری ارتباط اجتماعی در دانش آموزان در این فرآیند بود.با توجه به ماهیت موضوع ، روش تحقیق توصیفی تحلیلی از نوع زمینهیابی میباشد. جامعه آماری کلیه آموزگاران شاغل در شهر بابل به تعداد ۱۳۱۶ ؛که حجم نمونه براساس جدول کرجسی مورگان تعداد ۲۹۷ نفر به روش نمونه گیری طبقه ای بود. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه ۲۵ سئوالی با پایایی ۰/۸۱ استفاده شده است. ایجاد زمینه تولید فکر و افزایش قوه خلاقانه، پرورش مهارتهای حل مسأله در متن کتابهای فارسی، وا داشتن دانش آموزان به تخیل توسط پرسشها، عادت دادن دانش آموزان به همکاری، تقویت روحیه دفاع از میهن و حس میهن پرستی و مشارکت در حل مسائل اجتماعی با مفاهیم نظم و نثر از جمله دلایل تناسب محتوای کتاب فارسی دوره ابتدایی با نیازهای دانش آموزان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.