مقاله ارایه چارچوبی مفهومی جهت پیاده سازی Social-CRM در رستوران زنجیره ای پدر خوب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارایه چارچوبی مفهومی جهت پیاده سازی Social-CRM در رستوران زنجیره ای پدر خوب دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارایه چارچوبی مفهومی جهت پیاده سازی Social-CRM در رستوران زنجیره ای پدر خوب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارایه چارچوبی مفهومی جهت پیاده سازی Social-CRM در رستوران زنجیره ای پدر خوب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارایه چارچوبی مفهومی جهت پیاده سازی Social-CRM در رستوران زنجیره ای پدر خوب :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
پیدایش شبکه های اجتماعی تاثیر شگرفی بر مدیریت ارتباط با مشتری گذاشته است. این ابزار باعث گردیده روشهای ارتباط با مشتری از ارتباط یک طرفه ی شرکت به سوی مشتری، به یک تعامل وگفتگوی دوطرفه بین شرکت و مشتری تبدیل گردد. در این پژوهشسعی نموده ایم تحقیقات انجام شده در این زمینه را بررسی نموده وبا ارایه مدل پیشنهادی برای استقرار این سیستم در رستوران زنجیره ای پدرخوب، به طور عمل گرایانه به این موضوع بپردازیم. در این مدل به بررسی عوامل موثر براستقرارسیستم مدیریت ارتباط بامشتری براساس شبکه های اجتماعی پرداخته سپس تاثیر استقرار این سیستم بر تعلق خاطر مشتری بررسی شده است. در این پژوهش برای تحلیل از نرم افزار PLS استفاده گردیده است. به عنوان نتیجه این پهوهش می توان گفت استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شبکه هثای اجتماعیخواهد توانست بر میزان تعلق خاطر مشتریان به کسب وکار بسیار موثر بوده و دریچه های جدیدی به سوی ارتباط دوسویه بین مشثریان و کسب وکار بگشاید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.