مقاله از حسابداری مدیریت تا حسابداری مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله از حسابداری مدیریت تا حسابداری مشتری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله از حسابداری مدیریت تا حسابداری مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله از حسابداری مدیریت تا حسابداری مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله از حسابداری مدیریت تا حسابداری مشتری :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
تغییر شرایط محیطی و درونی سازمانها و پیشرفت تکنولوژی ، معیارهای جدیدی را برای حسابداری مدیریت مطرح کرده است که روشهای سنتی پاسخگوی آن نیستند و از این رو حسابداری مدیریت با تغییر رویکردی به حسابداری مددیریت استراتژیکیدرخدمت اهداف استراتکی سازمان ها قرار گرفته است. ایجاد یک سیستم هرینه یابی دقیق جهت محاسیه هزینه خدمات و محصولا به منظور تضمین سود اوری فعالیت ها امری کاملا ضروری است. حسابداری مدیریت به دنیال ارائه اقداماتی برای کاهشهزینه همراه با تقویت موقعیت استراتکی سازمان از طریق ایجاد مزیت رقابتی پایدار است و با ارائه تفکر بهیود مستمر، سعی برایجاد قابلیت های موثر در رویکردها، فنون و ابزار داشته است. امروزه کسب و کارهای بازار محور با مسائلی همچون رضایت مشتری و سودآوری مواجه هستند و دریافته اند که براساس استراتکی های اعمال شده است که می توانند موفق به کسب رضایت مشتری وفراتر از آن شعف او شوند و سودآوری خود را از طریق شناسایی و تامین اولویت ها و ترجیحا مشتریان معیارهای مالی و غیرمالی مشتری افزایش می دهند. در این پکوهش که از نظر هدف توصیفی و از نظر شیوه اجرا پیمایشی می باشد، ضمن بررسی سیر تکاملی تئوری های ارائه شده در حسابداری مدیریت به ضرور توجه بیش از پیش به استاندارد سازی شاخه های حسابداریمشتری برای افزایش سود آوری اشاره شده است. بررسی ها نشان می دهد پتانسیل قابل توجهی در حسابداری مشتری وجود داردکه از نظر مدیریت استراتکی و حسابداری مدیریت مغفول مانده و به عنوان شاخه ای از حسدابداری مددیریت استراتژیکی ، قابلیت ساختن پلی بین این دو را دارا است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.