مقاله روش های بررسی سینتیک رسوب آسفالتین در نفت خام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله روش های بررسی سینتیک رسوب آسفالتین در نفت خام دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله روش های بررسی سینتیک رسوب آسفالتین در نفت خام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روش های بررسی سینتیک رسوب آسفالتین در نفت خام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله روش های بررسی سینتیک رسوب آسفالتین در نفت خام :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
افزایش تقاضای انرژی در جهان محققان را مشتاق کرد تا در زمینه اکتشاف، تولید و فرآورش نفت خام به تحقیقات بیشتری بپردازند. تاثیرات اقتصادی مسئله آسفالتین چشمگیر است. با مرور زمان مخازن رایج نفت سبک تخلیه شده اند و اکتشافات بهسمت مخازن نفت خام سنگین تر که حاوی مقادیر بیشتری آسفالتین هستند رفته است. صنعت نفت با عملیات های مشکلی مواجه است و تاثیر مشکلات رسو آسفالتین در سا های اخیر به وور قاب ملاحهه ای افزایش یافته است. مسایل جدیاقتصادی ناشی از مشکلات مرتبط به آسفالتین علت انجام تحقیقات بر روی آسفالتین هاست. یکی از مهم ترین زمینه های موردتوجه در مطالعات آسفالتین شناسایی شرایطی است که ممکن است آسفالتین از نفت خام رسو کند. در چند دهه گذشته محققان تلاش کردند با استفاده از ابزارهای گوناگون آزمایشگاهی به درک جامعی از شرایط پایداری آسفالتین در نفت خامبرسند. بدون درک درست از اثرات سینتیکی همراه در حین رسو آسفالتین، مد های ترمودینامیکی پیش بینی گمراه کنندهای از پایداری آسفالتین به ما می دهد. داده های آزمایشگاهی و حتی مفاهیم تئوری در مورد سینتیک رسو آسفالتینبه میزان کمی در دسترس محققین است.در این پژوهش به بررسی روش های ارزیابی سینتیک رسو آسفالتین پرداخته شدهاست. نتایج نشان میدهد سینتیک تجمع ذرات آسفالتین شدیداً به پارامتر حلالیت هیلدبراند بستگی دارد. در نزدیکی شرایط آستانه رسوب رفتارDLAدارد و در مقادیر و شرایط دور از آستانه رسوب مکانیزم سینتیک رسو بینRLA و DLA می باشد. هم چنین نتایج نشان میدهد روش کدورت سنجی در تشخیص وضعیت پایداری ذرات معلق در سوسپانسیون، مناسب و سریع می باشد و تغییرات کدورت سوسپانسیون در شرایط استاتیکی و در حضور بازدارنده های مختلف شاخصی از ته نشینی ذرات می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.