مقاله بررسی تاثیر آمیخت ههای بازاریابی در پیشبرد فروش پوشاک مردانه مطالعه موردی: فروشگاه های کت و شلوار شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر آمیخت ههای بازاریابی در پیشبرد فروش پوشاک مردانه مطالعه موردی: فروشگاه های کت و شلوار شهر تهران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر آمیخت ههای بازاریابی در پیشبرد فروش پوشاک مردانه مطالعه موردی: فروشگاه های کت و شلوار شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر آمیخت ههای بازاریابی در پیشبرد فروش پوشاک مردانه مطالعه موردی: فروشگاه های کت و شلوار شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر آمیخت ههای بازاریابی در پیشبرد فروش پوشاک مردانه مطالعه موردی: فروشگاه های کت و شلوار شهر تهران :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در جامعه امروزی که هم تقاضا برای کالا و هم میزان عرضه ی کالا بسیار بالا می باشد، انجام بازاریابی برای پیدا کردن نیاز مشتری و ایجاد رابطه سازنده میان مشتری و شرکت های تولیدی، مهم و ضروری است. در صنعت نساجی به ویژه در پوشاک که بیشترین تقاضا میان محصولات نساجی را به خود اختصاص می دهد، اهمیت بازاریابی به وضوح حس می شود. در این مقاله، ابتدا مطالعاتی راجع به بازاریابی انجام شده و همچنین آمیخته بازاریابی مطرح و مورد بررسی قرار گرفته شده است. در ادامه، میزان استفاده و تاثیر بازاریابی بر روی محصولات پوشاک مردانه بررسی شده است. نحوه تحقیق به صورت انتشار پرسشنامه در فروشگاه های کت و شلوار در سطح شهر تهران می باشد که به روش نمونه گیری مرحله ای انتخاب شده اند. پایایی پرسش نامه با آلفای کرونباخ۰/۸۵ حاکی از پایایی مطلوب پرسشنامه است. نتایج بدست آمده روش ه ای پیشبرد فروش در پوشاک مردانه بیان میکند که استفاده از المان ترفیع و زیرگروه های این المان، تاثیر مطلوبی بر میزان فروش قابل قبول پوشاک داشته است. بقیه المان های بازاریابی نیز به میزان سهم خود در جذب مشتری و فروش مطلوب تاثیرگذارند. بازاریابان و مدیران فروش پوشاک می توانند با به کار گیری یافته های این پژوهش ، رضایت مشتری، خوشنام بودن و البته فروش بیشتر را حاصل کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.