مقاله بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر سهم بازار شرکت بیمه ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر سهم بازار شرکت بیمه ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر سهم بازار شرکت بیمه ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر سهم بازار شرکت بیمه ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر سهم بازار شرکت بیمه ایران :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
رقابت های قوی و تحولات سریع تکنولوژی در بخش های مختلف باعث شده است تا هدف شرکت ها به دست آوردن مشتریان بیشتر با افزایش سهم بازار خود باشد. در واقع جهانی شدن رقابت، اشباع بازار، افزایش آگاهی مشتریان شرایطی را برای شرکت ها بوجود آوردهکه شرکت های دیگر از طریق بهینه سازی محصول، کیفیت و قیمت نمی توانند بقاء بلند مدت خود را حفظ کنند. این مقاله به بررسی تاثیرارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر )وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، تداعی برند( به سهم بازار در شرکت بیمه ایران از دیدگاه مشتریان پرداخته است. محور مرکزی فعالیت های بازاریابی یک شرکت در واژه هایی از توسعه، حفاظت و افزایش وفاداری مشتریان به سوی محصولات و خدمات شرکت می باشد. بنابراین این مقاله، ارائه شواهدی تجربی در توسعه مدل آکر در شرکت بیمه ایران است. سوالاصلی این مطالعه این است که تا چه حد ارزش ویژه نام تجاری از طریق وفاداری به برند، آگاهی از برند،کیفیت ادراک شده و تداعی برند میزان سهم بازار شرکت بیمه ایران را متاثر می سازد. بیمه گذاران بیمه شخص ثالث بیمه ایران شهر قم در سال ۲۹۳۱ جامعه آماری این تحقیق را تشکیل می دهد. روش نمونه گیری با توجه به نوع تحقیق، تصادفی- پیمایشی می باشد و داده های پژوهش با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردیده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spss و برای آزمون فرضیه ها از آماره های توصیفی، آزمون همبستگی و رگرسیون استفاده شده است. تحقیق حاضر دارای یک فرضیه اصلی و چهار فرضیه فرعی است که در سطح اطمینان ۳۹ % مورد آزمون قرار گرفته اند و در نهایت تمام فرضیات تائید شدند. نتیجه کلی این پژوهش حاکی از وجود همبستگی شدید و مثبت بین ابعاد ارزش ویژه برند و سهم بازار شرکت های بیمه می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.