مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقعیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش تعدیل کنندگی عوامل سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقعیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش تعدیل کنندگی عوامل سازمانی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقعیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش تعدیل کنندگی عوامل سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقعیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش تعدیل کنندگی عوامل سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقعیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش تعدیل کنندگی عوامل سازمانی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
در محیط رقابتی کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش برای همه شرکت ها به ابزار های استراتژیک کلیدی تبدیل شده اند. ما در این مقاله به دنبال آن هستیم که داشتن قابلیت های مدیریت دانش برای موفقیت کافی نیست، بلکه عوامل دیگری نیز هستند کهمی توان در نظر گرفت. روش تحقیق کاربردی و همچنین توصیفی-پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش مدیران دفاتر پیشخوان تبریزهستند. که نمونه آماری براساس فرمول کوکران ۸۹ تا می باشد. و داده های گردآوری شده با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون، اسپرمن و آزمون کروسکال والیس با استفاده از نرم افزار SPSS21 مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفتند. که نتایج نشان می دهد به طور خاص، عوامل سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر گذار هستند و به واسطه تاثیر گذاری عوامل دیگرقابلیت های مدیریت دانش در موفقیتمدیریت ارتباط با مشتری در قوانین و مقررات مالی و بازاریابی می باشند. ولی تجربه مدیریت ارتباط با مشتری، فناوری و مشتری مداری بر موفقعیت مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر ندارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.