مقاله بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر فروش الکترونیکی بیمه عمر و پس انداز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر فروش الکترونیکی بیمه عمر و پس انداز دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر فروش الکترونیکی بیمه عمر و پس انداز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر فروش الکترونیکی بیمه عمر و پس انداز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر فروش الکترونیکی بیمه عمر و پس انداز :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
هدف از این پژوهش، بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر فروش الکترونیکی بیمه عمر و پس انداز در شرکت های بیمه ای شهرستان سنندج می باشد. جامعه آماری این پژوهش مدیران و کارکنان شرکت های بیمه شهر سنندج با تعداد ۱۸۶ نفر که تعداد ۱۲۶ نفر از آن ها مطابق فرمول جامعه محدود کوکران با ضریب خطای ۰۰۱ به عنوان نمونه آماری بین سال های ۹۳-۱۳۹۲ مورد بررسی قرار گرفته شده است. پژوهش حاضر، ازنظر هدف – کاربردی، از نظر روش توصیفی – پیمایشی، از لحاظ قلمرو زمانی، مقطعی -عرضی می باشد. از نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. روش جمع آوری اطلاعات به صورت میدانی و کتابخانه ای انجام شده است که از پرسشنامه طیف لیکرت برای گردآوری اطلاعات استفاده شده است. از آماره های توصیفی و آماره های استنباطی برای بررسی همزمان دو متغیر و بررسی رابطه ی بین آنها از روش های تحلیل دو متغیره، چند متغیره استفاده شده است. نتایج حاصل از پژوهش حاکی از تاثیر معنی داری فرهنگ سازمانی و انواع آن (فرهنگ گروهی، فرهنگ سلسله مراتبی، فرهنگ بازاری و فرهنگ ویژه سالاری) بر فروش الکترونیکی بیمه عمر و پس انداز در شرکت های بیمه شهر سنندج می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.