مقاله بررسی تأثیر عوامل انگیزشی خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی پارسخودرو بر رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر عوامل انگیزشی خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی پارسخودرو بر رضایت مشتریان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر عوامل انگیزشی خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی پارسخودرو بر رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر عوامل انگیزشی خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی پارسخودرو بر رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر عوامل انگیزشی خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی پارسخودرو بر رضایت مشتریان :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی تأثیر ویژگیهای خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی پارسخودرو بر رضایت مشتریان این شرکت در کل کشور انجام شده است. محدوده تحقیق شامل کارکنان بخش خدمات پس از فروش و نمایندگیهای مجاز شرکت پارسخودرو که درزمان اجرای این تحقیق فعال است. جهت پژوهش و جمعآوری دادهها از پرسشنامه محققساخته استفاده شده که با توزیع ۷۱۲ نفر حجم نمونه، ۷۰۱ نفر پرسشنامه را عودت دادند. پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ۰/۷۰محاسبه شد. جهت تجزیه و تحلیل دادهها از آزمون رگرسیون و ضریب همبستگی اسپیرمن، دوربین واتسون و آزمون فریدمن، تحلیل تشخیصی، در نرمافزار SPSS استفاده شده است. نتایج تحلیل تابع تشخیصی نشان داد که میزان اثر گذاری عوامل انگیزشی از سطح معناداری کمتر است. بنابراین برای بررسی ارتباط بین متغیراساسی و رضایت از آزمون اسپیرمن استفاده شد که نتایج حاصل از این آزمون نشان داد ارتباط معناداری بین عوامل عملکردی خدمات پس از فروش شرکت پارس خودرو با رضایت مشتریان وجود ندارد بر همین اساس میزان ضرایب استاندار شده از توابع نشان داد که عوامل عملکردی ۹۵ درصد و عوامل اساسی ۲۷ درصد بر رضایت مشتریان تأثیرمی گذارند؛ پس از رتبه بندی رضایتمندی مشتریان در سه سطح ضعیف، متوسط و خوب در تابع تشخیصی حاکی از نارضایتی مشتریان میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.