مقاله معرفی برندهای اقتصادی در جهت کاهش فقر و مطالبات معوق بانکی ،مالیاتی و بیمه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله معرفی برندهای اقتصادی در جهت کاهش فقر و مطالبات معوق بانکی ،مالیاتی و بیمه ای دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله معرفی برندهای اقتصادی در جهت کاهش فقر و مطالبات معوق بانکی ،مالیاتی و بیمه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله معرفی برندهای اقتصادی در جهت کاهش فقر و مطالبات معوق بانکی ،مالیاتی و بیمه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله معرفی برندهای اقتصادی در جهت کاهش فقر و مطالبات معوق بانکی ،مالیاتی و بیمه ای :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
یکی از عوامل و شاخص های تاثیر گذار در خرید و مطلوبیت کالا بر خورداری از برندهاو معیارهای تعریف شده توسط نهاد و سازمان های ذی ربطدر بخش و موضوعاتی اعم از کیفیت و حقوق مصرف کننده می باشد در کناراین عوامل کیفی به عنوان مطلوبیت برای خرید کالا، عوامل کمی واقتصادی را معرفی خواهیم کرد که پیرو اهداف کلان اقتصادی یک کشور با محوریت کاهش فقر و توزیع عادلانه ثروت در جامعه می باشد لذادرکناراین برندهای موجود می توان برندهایی را پایه گذاری کرد که عوامل تاثیر گذار دیگری بر رفتار مصرف کننده به عنوان مطلوبیت وجود آورندبنابراین با معرفی دو برند با رویکرد اقتصادی به نام های برند بهداد در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر وکاهش فقر در جامعه و برند رعایتحقوق بانکی ،مالیاتی و بیمه ای در جهت توزیع عادلانه ثروت بین تولید کننده و مصرف کننده با تاثیر پذیری رفتار و اخلاق در بنیاد اقتصادی بهمنظور ایجاد برابری فرصت ها برای تمام گروه های اقتصادی می باشد لذا با ارائه چنین برندهایی با وجود پتانسیل که خانوار های ایرانی دارند باسبکی جدید در رفتار عنوان مصرف کننده تحولی جدید و الگوساز برای جهانی شدن درحیات اقتصادی وهمچنین افزایش رفاه درجامعه در یککشور اسلامی و ایجاد نگاه اقتصادی در تولید ومصرف فزاینده شده است و در جهت عدالت و پیشرفت با محوریت دو برند ذکر شده را به وجودآورد در ضمن تحقیق صورت گرفته بر اساس روش کاربردی و مطالعه غیرمیدانی ،کتابخانه با آمار و اطلاعات موجود و منابع سایر پژوهشگران بیانمسئله پرداخته است تا گام کوچکی از برندسازی اخلاقی و عدالت محور در فضای یک جامعه صورت بپذیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.