مقاله ویژگیهای فرهنگی موثر بر رشد شاخصهای اقتصادی و ارتباطات تجاری در کشورهای آسیایی مورد مطالعه گلوب با تاکید بر ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ویژگیهای فرهنگی موثر بر رشد شاخصهای اقتصادی و ارتباطات تجاری در کشورهای آسیایی مورد مطالعه گلوب با تاکید بر ایران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ویژگیهای فرهنگی موثر بر رشد شاخصهای اقتصادی و ارتباطات تجاری در کشورهای آسیایی مورد مطالعه گلوب با تاکید بر ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ویژگیهای فرهنگی موثر بر رشد شاخصهای اقتصادی و ارتباطات تجاری در کشورهای آسیایی مورد مطالعه گلوب با تاکید بر ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ویژگیهای فرهنگی موثر بر رشد شاخصهای اقتصادی و ارتباطات تجاری در کشورهای آسیایی مورد مطالعه گلوب با تاکید بر ایران :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
امروزه ارتباطات به شاهرگ تجارت بینالملل تبدیل شده است، برای درک جایگاه تفاوتهای فرهنگی در ارتباطات بین فرهنگی، مطالعه این علم به یک ضرورت تبدیل شده است. اگرچه به طور فزایندهای از مرزها عبور کرده و موانع کسب و کار، کنار زده شده است، ولی مرزهای فرهنگی به راحتی کنارنمیروند و برخلاف جنبههای مشهود قانونی، سیاسی، یا اقتصادی، محیطهای تجاری، فرهنگ تا حد زیادی نامرئی است. از این رو جنبهای از تجارتجهانی، غالبا مورد چشمپوشی قرار میگیرد. جهت رشد و توسعه اقتصادی در داخل و خارج مرزها باید توجه جدی به ابعاد فرهنگی حاکم بر جامعه خودو جوامع دیگر داشت. هدف این تحقیق، بررسی تاثیر ابعاد فرهنگی در رشد شاخصهای اقتصادی است. این تحقیق از نظر ماهیت و هدف کاربردی و از نظر روش جمعآوری دادهها از نوع توصیفی، پیمایشی و کتابخانهای است. برای جمعآوری دادهها از پرسشنامه و اطلاعات مالی نهادهای مالی )اطلاعات شاخصهای اقتصادی بانک توسعه آسیا و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران(، استفاده شده است. روایی و پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرانباخ وهمچنین تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی بررسی و احصاء گردید. جامعه آماری در این مطالعه، فعالان بازار سرمایه در کشور هستند. نمونهگیری ازطریق استراتژی نمونهگیری احتمالی و روش نمونهگیری تصادفی ساده استفاده شد و تعداد ۲۲ نفر، از طریق جدول مورگان برآورد گردید. برای آزمون فرضیات، مدل معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که در این مطالعه میان ابعاد فرهنگی و رشد شاخصهای اقتصادی رابطه مثبتی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.