مقاله تبیین و بررسی رابطه میان هوشمندی رقابتی و هوشمندی سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین و بررسی رابطه میان هوشمندی رقابتی و هوشمندی سازمانی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین و بررسی رابطه میان هوشمندی رقابتی و هوشمندی سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین و بررسی رابطه میان هوشمندی رقابتی و هوشمندی سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین و بررسی رابطه میان هوشمندی رقابتی و هوشمندی سازمانی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
توسعه تکنولوژی و رشد تجارت جهانی، امروزه به این معنی است که محیط تجاری به سرعت و دایم در حال تغییر است. مدیران بیش از این نمی توانند برای تصمیم گیریهای راهبردی به اشراق و شهود تکیه کنند. در بیشتر کارها نتیجه یک تصمیم نادرست غیر قابل چشمپوشی است. شرکتها برای ارائه ارزشی بالاتر و تأمین رضایت مشتریان در هر زمینه ای، به اطلاعات نیازمندند. آنها باید اطلاعات بسیار زیادی ازشرکتهای رقیب، واسطه ها و سایر نیروها و عواملی که در بازار فعال هستند، داشته باشند و همچنین همواره در حال یادگیری و کسب دانش سازمانی باشند. از اینرو هوشمندی رقابتی و هوشمندی سازمانی در سازمانهای امروزی امری ضروری به شمار می آید. بنابراین توصیف تحقیقحاضر به بررسی ارتباط بین هوش رقابتی و ابعاد آن با هوش سازمانی پرداخته است. تحقیق حاضر از نوع توصیفی– همبستگی می باشد، جامعهمورد مطالعه یکی از سازمانهای تولیدی در استان آ. شرقی با جامعه آماری ۸۶۱ نفرمی باشد. با استفاده ار فرمول نمونه گیری کوکران نمونه ای ۶۸ نفری انتخاب گردید. برای بررسی هوش رقابتی از پرسشنامه چاوشی و جوادی پورفر ۸۸۱۱ و برای بررسی هوش سازمانی از پرسشنامه آلبرخت ۲۰۰۲ استفاده شده است. برای بررسی ارتباط بین متغیرها از آزمون همبستگی پیرسون با کمک نرم افزار SPSS استفاده گردیدهاست. نتایج حاکی از ارتباط بین هوش رقابتی و با هوش سازمانی است. همچنین بین سه مولفه هوش رقابتی هوش تجاری- بازاریابی، هوشرقبا و هوش راهبردی با هوش سازمانی وجود دارد ولی بین هوش تکنولوژیکی با هوش سازمانی ارتباطی وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.