مقاله تعیین ابعاد احترام به شهروندان، به عنوان مشتریان اصلی در شهرداری مشهدبا رویکرد بهبود مستمر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین ابعاد احترام به شهروندان، به عنوان مشتریان اصلی در شهرداری مشهدبا رویکرد بهبود مستمر دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین ابعاد احترام به شهروندان، به عنوان مشتریان اصلی در شهرداری مشهدبا رویکرد بهبود مستمر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین ابعاد احترام به شهروندان، به عنوان مشتریان اصلی در شهرداری مشهدبا رویکرد بهبود مستمر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین ابعاد احترام به شهروندان، به عنوان مشتریان اصلی در شهرداری مشهدبا رویکرد بهبود مستمر :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
شهرداری ها در کشور ما نهادهای محلی هستند که از نظر درآمدی متکی به مشتریان شان می باشند. عدم رضایت مندی شهروندان به عنوان مشتریان این نهاد باعث می گردد که علاوه بر کمبود منابع درآمدی، مشارکت مردمی نیز کاهش یافته و به دنبال آن تلاش ها درجهت کاهش هزینه ها ناقص بماند. شهروندان خدمات گوناگونی از شهرداری ها دریافت می کنند و نیاز آنان دائما در حال تغییر است بنابراینشناخت خواست های مشتریان شهرداری ها بر پایه درک آنان از کیفیت باعث می شود اقدامات صورت گرفته در این راستا اثر بخش تر باشد. امروز ضرورت دارد شهرداری ها با استخراج شاخص های احترام به شهروند به عنوان مشتری و رویکرد بهبود مستمر از همگام بودن شاخص های احترام با ادراک شهروندان از کیفیت اطمینان حاصل کرد. در این پژوهش هدف این است که با توجه به نیاز شهروندان از میان نظرات آنان و مدیران شهرداری مشهد به شاخص های احترام به شهروندان دست یافت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.