مقاله رتبهبندی عوامل مؤثر بر دیدگاه خریداران خودرو در ایران با رویکرد v 5


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتبهبندی عوامل مؤثر بر دیدگاه خریداران خودرو در ایران با رویکرد v 5 دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبهبندی عوامل مؤثر بر دیدگاه خریداران خودرو در ایران با رویکرد v 5  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبهبندی عوامل مؤثر بر دیدگاه خریداران خودرو در ایران با رویکرد v 5،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبهبندی عوامل مؤثر بر دیدگاه خریداران خودرو در ایران با رویکرد v 5 :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
با جهانی شدن تجارت و پویاتر شدن رقابت در صنعت خودرو، دیدگاه خریداران نسبت به محصولات تولیدی تغییر کرده است. در این مطالعه با استفاده از مدل V 5 به دنبال شناسایی و رتبه بندی عناصر مؤثر بر دیدگاه خریداران بوده ایم. جامعه آماری این تحقیق، کلیه خریدارانخودروهای داخلی و خودروهای وارداتی در شهر تبریز می باشد که در شش ماهه دوم سال ۷۸ حداقل یکبار به نمایندگیهای مجاز خودرو مراجعهنموده اند. نتایج تحقیق موید آن است که از میان پنج متغیر اصلی مدل V 5، به ترتیب اولویت حجم امکانات ارائه شده، کارایی و عملکرد خودرو، ارزش خودرو، مزایای خودرو و تنوع از دیدگاه خریداران خودروهای داخلی و از دیدگاه خریداران خودروهای وارداتی دارای اهمیت می باشند. بعلاوه نتایج حاصل از مقایسه تطبیقی دیدگاه خریداران خودروهای داخلی و خودروهای وارداتی نشان داد میان متغیرهای مدل V 5 ازدیدگاه خریداران خودروهای داخلی و خارجی تفاوت معنی داری وجود ندارد. در حالیکه این معنی داری در خصوص متغیر مزایا به علت تفاوت زیاد واریانس بین دو جامعه تا حدودی کم رنگ تر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.