مقاله اثرات خرابی در سازه های مدفون و سازه های مجاور در تراکم خاک ماسه ای توسط غلتک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثرات خرابی در سازه های مدفون و سازه های مجاور در تراکم خاک ماسه ای توسط غلتک دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثرات خرابی در سازه های مدفون و سازه های مجاور در تراکم خاک ماسه ای توسط غلتک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثرات خرابی در سازه های مدفون و سازه های مجاور در تراکم خاک ماسه ای توسط غلتک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثرات خرابی در سازه های مدفون و سازه های مجاور در تراکم خاک ماسه ای توسط غلتک :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در جهت کاهش خرابیهای ناشی از عبور غلتک از خاک، ضروری است تا مطالعات و تحقیقات جامعی در ارتباط با شناخت اثرات تراکم انجام شود. برنامه ریزی کاهش خسارات ناشی از تراکم غلتکها م یتواند با تقلیل آسیب پذیری سازه ها، خسارات و مخاطرات ناشی از تراکم را کاهش بخشد. در این مقاله به بررسی اثرات خرابی در سازه های مدفون و سازههای مجاور در تراکم خاک ماسه ای توسط غلتک پرداخته شده است. در این راستا با بررسی نحوه ی عبور و نیز فاصله ی غلتکها نسبت به سازه های مدفون (از جمله تونلها و;) و سازه های مجاور و همچنین تحلیل خسارات وارد بر سازه های مدفون و مجاور و در نتیجه برنامه ریزی صحیح، می توان از خسارات جانی و مالی بسیاری جلوگیری به عمل آورد. ppv یا peak particle velocity بیشترین سرعت هر ذره ی خاک است که برای هر ذره با اندازه های مختلف و در عمقهای متفاوتی رخ میدهد. با توجه به سیگنالهای سرعت برحسب زمان گرفته شده برای خاک ماسه ای تحت تأثیر تراکم با غلتک، نمودار حداکثر سرعت ذره برحسب فاصله ی افقی و نمودار حداکثر سرعت ذره برحسب عمق از سطح زمین قابل رسم بوده و با توجه به معیارهای موجود مربوط به حداکثر سرعت ذره ی قابل قبول برای عدم وقوع خرابی در سازه های مجاور و نیز معیارهای موجود مربوط به حداکثر سرعت ذرهی قابل قبول برای عدم وقوع خرابی در سازه ها و تأسیسات مدفون، به بررسی احتمال وقوع خرابی و نیز ایمنی سازه ها پرداخته میشود. بنابراین با بررسی این معیارها، به تعیین حداکثر فاصله ی افقی از سازه های مجاور و همچنین حداکثر فاصله ی عمودی (عمق) از سازه های مدفون زیر خاک برای غلتک در تراکم خاکهای ماسه ای پرداخته میشود. با تعیین فواصل مجاز عبور غلتک از خاکهای ماسه ای، میتوان از بروز بسیاری از خرابیهای ناشی از آن جلوگیری کرده و به حفظ سازه های در معرض این عمل، کمک بسیاری نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.