مقاله فضیلت های اخلاقی بازاریابی:بررسی دیدگاه جامعه مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله فضیلت های اخلاقی بازاریابی:بررسی دیدگاه جامعه مصرف کننده دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فضیلت های اخلاقی بازاریابی:بررسی دیدگاه جامعه مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فضیلت های اخلاقی بازاریابی:بررسی دیدگاه جامعه مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فضیلت های اخلاقی بازاریابی:بررسی دیدگاه جامعه مصرف کننده :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
بازاریابی با وجود اینکه مدت زیادی است که توسط دانشمندان مورد بررسی قرار گرفته، اما به ندرت به بررسی مبنای اخلاقی این رویکرد جدید پرداخته شده است. بدین منظور مطالعه حاضر با هدف بررسی و تعیین اهمیت هر یک از فضیلت های اخلاقی بازاریابی از دیدگاهمصرف کننده با استفاده از ارائه مدلی به آگاه ساختن بازاریابان و افراد تصمیم گیرنده در شرکت از فضیلت های اخلاقی بازاریابی، به منظورانجام مسئولیت اجتماعی خویش و تأمین منافع بلندمدت و رفاه عمومی و دفاع از مفهوم اخلاقیات فضیلت محور در بازاریابی پرداخته است. این پژوهش از نوع تحقیقات کاربردی می باشد که به دلیل ماهیت موضوع، پیمایشی بوده و برای گردآوری اطلاعات و داده ها از روش مطالعات کتابخانه ای و پرسشنامه استفاده شده است. نتایج مطالعه حاضر از این واقعیت حکایت می کند که بازاریابی به طور ذاتی یک عمل اخلاقیاست، چون تداوم روابط بدون شالوده اخلاقی ثابت، نمی تواند ایجاد و یا حفظ شود. همچنین نقش اخلاقیات فضیلت محور می تواند استراتژیکی تر از گذشته عنوان شود و مقیاسی برای فضیلت های اخلاقی بازاریابی و در طول آن فضیلت های سازمانی ارائه می کند. نقش استراتژیکی فضیلت های بازاریابی و سازمانی، ارتباط میان شخصیت اخلاقی با فضیلت را با عملکرد مالی و نتایج غیر مالی مانند رضایت، وفاداری و ابقای کارمندان و مشتریان که در طولانی مدت به نتایج مالی منجر می شود، تأکید می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.