مقاله مطالعه ی داده کاوی براساس مدیریت مشتری در تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه ی داده کاوی براساس مدیریت مشتری در تجارت الکترونیک دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه ی داده کاوی براساس مدیریت مشتری در تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه ی داده کاوی براساس مدیریت مشتری در تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه ی داده کاوی براساس مدیریت مشتری در تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
امروزه تجارت الکترونیک با چالش های استفاده از گذشته در پیش بینی آینده و استفاده از تجارت گذشته برای برقراری ارتباط موثر با مشتری روبرو است. هدف این مطالعه یافتن راه هایی برای مطالعه داده متنی به منظور کشف دانش های ناشناخته است. قبلا سیستم اطلاعاتی مناسبی وجود نداشت و داده های ساخته شده پراکنده و جدا از هم بودند. داده کاوی یلفته های مهمی را نداشت و آنالیز داده ای نیز از روی سرعت و عجله بوده است بنابراین توصیه های این مطالعه متمرکز بر پروسه ی اجرای کامل مدیریت روابط مشتری و ایجاد یک حلقه ی سیستمی کامل تر برای داشتن روابط با مشتریان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.