مقاله کاربرد مدل رضایت مشتری برای بهبود کیفیت خدمات در مدیریت شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد مدل رضایت مشتری برای بهبود کیفیت خدمات در مدیریت شهری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد مدل رضایت مشتری برای بهبود کیفیت خدمات در مدیریت شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد مدل رضایت مشتری برای بهبود کیفیت خدمات در مدیریت شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد مدل رضایت مشتری برای بهبود کیفیت خدمات در مدیریت شهری :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
صاحب نظران مدیریت ، کسب رضایت مشتری را از مهم ترین وظایف و مسئولیت های مدیریت سازمان ها برشمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به کسب رضایت مشتریان را پیش شرط موفقیت به حساب آورده اند .بنابراین در این راستا، شرکت ها و سازمان ها در مسیر دستیابی به درک بهتر و درست از نیازها و خواسته های مشتریان به ابزاری برای درک صدای مشتریان و اثر آنها روی رضایتمندی مشتریان و سنجش کیفیت خدمات نیاز دارند . مدل ها والگوهای مختلفی از سوی محققان علوم مدیریت کیفیت و دانشمندان علوم اقتصادی و بازاریابی برای این کار ارائه شده است ، که در این تحقیق از مدل کانو برای سنجش کیفیتخدمات استفاده گردیده است. برای این منظور پرسشنامه مدل کانو شامل ۰۲ سئوال زوجی کارکردی و غیرکارکردی با ضریب پایایی ۲۸۰ تنظیم و با استفاده از نمونه گیری طبقه ای در بین ۰۲۲ نفر از شهروندان از مناطق مختلف شهر تبریز توزیع شد و ویژگی های کیفی موثر بر رضایت شهروندان شناسایی و از حیث نوع، طبقه بندی و رتبه بندی شد و از دیدگاه شهروندان شاخص های با اهمیت بیشتر در هر دسته به دست آمد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.