مقاله رابطهی بین قدرت قمتگذاری در بازار محصول و تمرکز صنعت با ویژگی های پیش بینی سود توسط مدیریت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطهی بین قدرت قمتگذاری در بازار محصول و تمرکز صنعت با ویژگی های پیش بینی سود توسط مدیریت دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطهی بین قدرت قمتگذاری در بازار محصول و تمرکز صنعت با ویژگی های پیش بینی سود توسط مدیریت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطهی بین قدرت قمتگذاری در بازار محصول و تمرکز صنعت با ویژگی های پیش بینی سود توسط مدیریت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطهی بین قدرت قمتگذاری در بازار محصول و تمرکز صنعت با ویژگی های پیش بینی سود توسط مدیریت :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
هدف این پژوهش، بررسی رابطه ی بین قدرت قیمت گذاری در بازار محصول و تمرکز صنعت با ویژگی های پیش بینیسود توسط مدیریت است. برای دستیابی به این هدف، شاخص لرنر به عنوان معیار قدرت قیمت گذاری و شاخصهرفیندال – هیرشمن به عنوان معیار تمرکز صنعت در نظر گرفته شد. نمونه ی مورد بررسی در این پژوهش، شامل ۸۰شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی دورهی زمانی ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۰ می باشد که از طریق غربالگری انتخابگردید. این تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی- همبستگی است و در آن آزمون فرضیه ها به کمک رگرسیون چندگانهصورت پذیرفت. یافته ها نشان می دهد که بین قدرت قیمت گذاری در بازار محصول، تمرکز صنعت و سهم بازار شرکت باصحت پیش بینی سود توسط مدیریت رابطه ی مثبت وجود دارد. همچنین نتایج بدست آمده نشان میدهد که بین قدرتقیمت گذاری در بازار محصول، تمرکز صنعت و سهم بازار شرکت با خطای پیش بینی سود توسط مدیریت رابطه ی منفیوجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.