مقاله مدلسازی آمیخته بازاریابی با استفاده از منطق فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدلسازی آمیخته بازاریابی با استفاده از منطق فازی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلسازی آمیخته بازاریابی با استفاده از منطق فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی آمیخته بازاریابی با استفاده از منطق فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلسازی آمیخته بازاریابی با استفاده از منطق فازی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
با توجه به اینکه مشکلات و پیچیدگی ها در حوزه بازاریابی گسترش یافته اند، مدیران بازاریابی باید با واقعیت های بازار و تغییراتی که در خلال این واقعیت ها رخ می دهد، تطبیق پیدا کنند تا امکان دستیابی به اهداف فراهم شود. برای دستیابی به این مهم نیازمند ابزاری مناسب برای مدلسازی و پیش بینی بازار هستیم؛ریاضیات متعارف ابزار مناسبی برای مدل سازی تصمیم گیری انسان نیست اما در سال های اخیر،ریاضیات فازی و منطق فازی توانسته دیدگ اها را در بسیاری از کسب و کار های مربوط به حوزه هایی مانند تصمیم گیری های مدیریت وتحقیقات بازاریابی یا تقسیم بندی مشتری تغییر دهد. منطق فازی از تئوری مجموعه های فازی که با استدلال سروکار دارد ناشی می شود که تقریبا از منطق کلاسیک دقیق تر است.در این مقاله چگونگی مواجه ی منطق فازی با ابهام و انواع عدم قطعیت در حوزه ی بازاریابی موردبررسی قرار می گیرد و یک الگوی عملی، جامع و پویا برای تعیین آمیخته بازاریابی تشریح خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.