مقاله مدیریت سکوت مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت سکوت مشتری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت سکوت مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت سکوت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت سکوت مشتری :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
این مقاله مفهوم وجایگاه مهم مشتری در سازمان را بیان و احساس رضایت و نارضایتی مشتریان را در استفاده از کالاها و خدمات سازمان شرح می دهد. سکوت مشتریان را در سازمان که می تواند ناشی از نارضایتی ان ها باشد، بررسی می کند و در مدیریت سکوت مشتری سعی دارد این نارضایتی و سکوت را به حداقل ممکن برساند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.