مقاله مروری بر مفاهیم و پیشایندهای شیفتگی به برند: کلید کامیابی برندها در دنیای بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مروری بر مفاهیم و پیشایندهای شیفتگی به برند: کلید کامیابی برندها در دنیای بازاریابی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مروری بر مفاهیم و پیشایندهای شیفتگی به برند: کلید کامیابی برندها در دنیای بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مروری بر مفاهیم و پیشایندهای شیفتگی به برند: کلید کامیابی برندها در دنیای بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مروری بر مفاهیم و پیشایندهای شیفتگی به برند: کلید کامیابی برندها در دنیای بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در پژوهش حاضر به مطالعه مفهوم شیفتگی به برند به عنوان یکی از مهمترین متغیرها در قلمرو ارتباطات مصرف کننده-برند وپیشایند های آن پرداخته ایم. در حوزه برندینگ، ارتباطات مصرف کننده-برند بیان می کند که برندها م یتوانند به عنوان یک شریک فعال در رابطهبا مصرف کنندگا ن تعریف شوند و بر این اساس واجد خصوصیاتی باشند که افراد در روابط میان فرد یشان تجربه میکنند. شیفتگی به برند بهعنوان یکی از جدیدترین مفاهیم در حوزه بازاریابی، در برگیرنده نوعی اشتیاق و وابستگی عاطفی است که یک مصرف کننده راضی میتواند نسبت به برند مورد علاقه اش احساس کند. این شیفتگی م یتواند متغیرهای با اهمیتی چون وفاداری واقعی به برند، دفاع از برند و تبلیغاتتوصی های مثبت را تح تتاثیر قرار دهد. توجه به این متغیرها برای شرکت فروش و سود بیشتر و مشتریان وفادارتر را به دنبال خواهد داشت واین خود نشا ندهنده ماهیت پویای شیفتگی به برند برای توسعه چشم انداز استراتژیک شرکت از مرحله معرفی برند به بازار تا رشد و بلوغ آن است. صرف نظر از مفهوم شیفتگی به برند، عناصری چون اشتیاق، پیوند عاطفی مثبت، یکپارچگی خود-برند، اعتماد و نگرش مثبت، احساس اندوه در زمان جدایی از برند، حس خویشاوندی نسبت به سایر مصرف کنندگان برند و رابطه طولانی مدت با آن به عنوان پیشایند ها و مه مترین عوامل تاثیرگذار بر حس شیفتگی و وفاداری بی قید و شرط مصرف کنندگان نسبت به برند های مورد علاقه شان مطرح هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.