مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل و شاخص های موثر در انتخاب بازار هدف به منظور تصمیم گیری بهینه در تامین مالی پروژه های صادراتی با استفاده از تکنیک Dematel و فرایند تحلیل شبکه (anp) مطالعه موردی: شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران (ایفیک) و شرکت ایران خودرو)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل و شاخص های موثر در انتخاب بازار هدف به منظور تصمیم گیری بهینه در تامین مالی پروژه های صادراتی با استفاده از تکنیک Dematel و فرایند تحلیل شبکه (anp) مطالعه موردی: شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران (ایفیک) و شرکت ایران خودرو) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل و شاخص های موثر در انتخاب بازار هدف به منظور تصمیم گیری بهینه در تامین مالی پروژه های صادراتی با استفاده از تکنیک Dematel و فرایند تحلیل شبکه (anp) مطالعه موردی: شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران (ایفیک) و شرکت ایران خودرو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل و شاخص های موثر در انتخاب بازار هدف به منظور تصمیم گیری بهینه در تامین مالی پروژه های صادراتی با استفاده از تکنیک Dematel و فرایند تحلیل شبکه (anp) مطالعه موردی: شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران (ایفیک) و شرکت ایران خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل و شاخص های موثر در انتخاب بازار هدف به منظور تصمیم گیری بهینه در تامین مالی پروژه های صادراتی با استفاده از تکنیک Dematel و فرایند تحلیل شبکه (anp) مطالعه موردی: شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران (ایفیک) و شرکت ایران خودرو) :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
هدف از این تحقیق، ارائه الگویی از شاخص های مهم در رابطه با انتخاب بازار هدف پروژه های صادراتی است که می تواندسازمان تامین کننده مالی را برای تصمیمگیری و انتخاب متقاضیان دارای اولویت، یاری دهد. بدین منظور الگویی با ۶دسته از معیارها، از مدلهای طراحی شدهی قبلی و با تایید کارشناسان شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران (تامین مالیکننده) و شرکت ایران خودرو (تامین مالی شونده)، از طریق تکنیک دلفی تهیه گردید و در قالب ۶ خوشه در مدل های تصمیمگیری چند شاخصه (MADM) مورد آزمون واقع شد. ۶ خوشه عبارتند از توانایی بنگاه، جایگاه و شرایط بین المللی بنگاه، محیط رقابتی، محیط اقتصادی بازار هدف، محیط سیاسی – قانونی بازار هدف و محیط فرهنگی- اجتماعیحاکم بر بازار هدف. ابزار سنجش داده های تحقیق، پرسشنامه میباشد. تجزیه و تحلیل داده های مربوط به میزان اهمیت و تأثیر خوشه ها با تکنیک DEMATEL به دست آمده و خروجی آن در تکنیک تجزیه و تحلیل شبکه (ANP) به منظور اولویت بندی شاخص ها به کار برده شد. برای این منظور از نرم افزارهای Excel و Super Decisions استفاده شده. در نهایت الگویی در قالب ۶ خوشه با ۲۷ شاخص اولویتبندی شده برای شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران (ایفیک) بهدست آمد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.