مقاله بررسی تأثیر قابلیت نوآوری بر ارزش دریافتی مشتری، با نقش تعدیل گر رهبری تحول گرا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر قابلیت نوآوری بر ارزش دریافتی مشتری، با نقش تعدیل گر رهبری تحول گرا دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر قابلیت نوآوری بر ارزش دریافتی مشتری، با نقش تعدیل گر رهبری تحول گرا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر قابلیت نوآوری بر ارزش دریافتی مشتری، با نقش تعدیل گر رهبری تحول گرا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر قابلیت نوآوری بر ارزش دریافتی مشتری، با نقش تعدیل گر رهبری تحول گرا :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
سرعت زیاد تغییر در سازمان ها، آن ها را مجبور به نوآوری مستمر در محصولات و خدمات خود می کند و لازمه این نوآوری کارکنان و محیطی خلاق و مستعد نوآوری است، هدایت صحیح این منابع )کارکنان( می تواند موجب شکوفا شدن سازمان و بهبود کارایی آن شود کهنتیجه آن خلق ارزش برتر برای مشتریان است؛ بنابراین مدیریت مؤثر و کارآمد رابطه با مشتری و خلق و ارائه ارزش به او از مهم ترین مباحثمورد علاقه و توجه محققان و مدیران سازمان ها محسوب می شود. هدف از این پژوهش بررسی رابطه بین نوآوری و ایجاد ارزش می باشد همچنین نقش رهبری تحول گرا به عنوان تعدیل گر در رابطه بین نوآوری و ارزش دریافتی مشتریان بررسی می شود. جامعه آماری تحقیق راشعب و نمایندگی های بیمه ایران در شهر تبریز تشکیل می دهند، تعداد ۱۹۷ نفر از مدیران، کارکنان و فروشندگان شعب و نمایندگی های بیمهایران به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. داده ها به دو صورت کتابخانه ای و میدانی )پرسشنامه(، جمع آوری شدند. برای تأیید روایی پرسشنامه از نظر اساتید و برای تأیید پایایی از مقیاس آلفای کرونباخ۰/۸۵۹ استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از دو نرم افزارSPSSوAMOS و از روش مدل معادلات ساختاری استفاده شد. یافته های پژوهش نشان می دهد که نوآوری تأثیر مثبت و معنی داری=۰/۵۲P=0/000 بر ارزش دریافتی مشتری دارد و رهبری تحول گرای مدیران رابطه بین این دو را تعدیل می کند، همچنین ارزش دریافتی مشتریان تأثیر مثبت و معناداری P=0/000 ،=۰/۷۶ بر عملکرد مشتری گرای شرکت می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.