مقاله معماری و تاثیر طراحی برند بومی بر هویت شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله معماری و تاثیر طراحی برند بومی بر هویت شهری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله معماری و تاثیر طراحی برند بومی بر هویت شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله معماری و تاثیر طراحی برند بومی بر هویت شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله معماری و تاثیر طراحی برند بومی بر هویت شهری :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در جهان امروز، با از بین رفتن بسیاری از مولفه های هویت دهنده به شهرها، یکنواختی در سیمای آنها بوجود آمده است. شهرها باسرعت چشمگیری بدون توجه به عناصر شکل دهنده بومی سیمای خود، تقاید کورکورانه و بدون تامل را از شهرهای بزرگتر بهصورت سلسله مراتبی در پیش گرفته اند. بی هویتی، احساس عدم تعلق خاطر به مکان زندگی کمترین آثار مخربی است که بر ساکنان این دسته از شهرها می گذارد، همچنین عوامل دیگری چون نارضایتی از محیط، آشفتگی های روانی و بی مسئولیتی نسبت به شهر از این دسته عوامل به شمار می روند. مولفه هایی چون خوانایی، تنوع، معنی و ادراک و ; مولفه هایی هستند که در رابطهبا برند بومی یک شهر و فرآیند ارتقای هویت و سیمای شهر، نقش بسزایی را ایفا می نمایند. از این رو برند بومی یک شهر در کنار سیمای آن، مجموعه ای از نشانه ها و نمادهایی هستند که معمولا بازگو کننده بازتاب های هنری، تاریخ، خاطرات انسانی، معماری ویژه، اعتقادات، عرف ها و ; می باشند. این مقاله که مبتنی بر رویکرد توصیفی تحلیلی است، تاثیر طراحی برند بومی بر هویت شهری را با تاکید بر معماری مورد تحلیل – و بررسی قرار داده است. آنچه بر اهمیت این مقاله می افزاید روشن ساختن میزان تاثیر طراحی برندی مشخص بر مبنای معماری شهر و برگرفته از مولفه های بومی بر هویت شهری می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.