مقاله جایگاه زن در هنر مدرن تبلیغات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جایگاه زن در هنر مدرن تبلیغات دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگاه زن در هنر مدرن تبلیغات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه زن در هنر مدرن تبلیغات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگاه زن در هنر مدرن تبلیغات :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
بی خبری جوامع و قبایل پیشین ازمواهب طبیعی وتوانمندی های فطری زن و نادیده گرفتن نقش نیرومند او درپدیدایی جامعه سالم انسانی و تربیت فرزند وتحکیم مبانی خانواده که باحکمت و تدبیرپدیدآورنده هستی درعرصه وجودی اوبه ودیعت نهاده شده اورا درطول تاریخ درتنگنای داوریهای ناسالم وستم بارقرارداده است امروزه بعضی ازقلم فرسایان دگراندیش دراثاروانوشتار خود هرگاه ازمراتب وجایگاه زن دراجتماع سخن به میان می اورند پندارورفتارعرب جاهلی پیش ازاسلام را سمبل استبداد و ستم نسبت به زن یاد می کند وازسوی دیگر کمال شخصیت زن را درالگویی نشان میدهد که درعرصه تمدن جدید دنیای غرب عرضه شده است مسئله تبلیغات یکی ازچالش برانگیزترین مباحث تحلیلهای متون رسانه ای درجهان مدرن است اینکه ورای تبلیغ کالا و کسب سود اگهی های تجاری درپی بیان چه حرف و برانگیختن چه حسی درادمی است دغدغه تحلیل گران متون رسانه ای بویژه تبلیغات است بیشترمحققان و اندیشمندان حوزه رسانه معتقدند که امروزه رسانه ها نه تنها برمسائل جنسیتی بلکه بازنمایی ابزارگونه زنان تاکید دارند دراین مقاله سعی شده به بررسی زوایای مختلف و علل و عوامل ورودزن به دنیای مدرن و مخصوصا تبلیغات پرداخته شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.