مقاله بررسی تاثیر داستان های فلسفی بر میزان انگیزه تحصیلی و خود بازبینی دانش آموزان دخترانه مدارس ابتدایی منطقه ۲ شهر رشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر داستان های فلسفی بر میزان انگیزه تحصیلی و خود بازبینی دانش آموزان دخترانه مدارس ابتدایی منطقه ۲ شهر رشت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر داستان های فلسفی بر میزان انگیزه تحصیلی و خود بازبینی دانش آموزان دخترانه مدارس ابتدایی منطقه ۲ شهر رشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر داستان های فلسفی بر میزان انگیزه تحصیلی و خود بازبینی دانش آموزان دخترانه مدارس ابتدایی منطقه ۲ شهر رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر داستان های فلسفی بر میزان انگیزه تحصیلی و خود بازبینی دانش آموزان دخترانه مدارس ابتدایی منطقه ۲ شهر رشت :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هدف کلی تحقیق بررسی تاثیر داستان های فلسفی بر میزان انگیزه تحصیلی و خودبازبینی دانش اموزان است. روش تحقیق از نوع شبه تجربی با دو گروه آزمایش و گواه بصورت تصادفی است. که جامعه اماری آن دانش آموزان دخترانه مدارس منطقه ۲ شهر رشت به تعداد ۱۲۸۳ نفر بوده که از این تعداد به روش نمونه گیری تصادفی از نوع خوشه ای گروه آزمایش به تعداد ۲۷ نفر و گروه گواه به تعداد ۲۷ نفر و گروه گواه به تعداد ۲۷ نفر در یک مدرسه گزینش شدند. که با بهره گیری سازمان دهی داستان های فلسفی در تحقیقات مشابه قبلی، طرح درس روزانه آن تنظیم گردید. ابزارهای پزوهش شامل پرسشنامه انگیزه تحصیلی والرند و دیگران (۱۹۸۹) و پرسشنامه خودبازبینی، اسنایدر و گابخستند (۱۹۸۶) می باشد روش تجزیه و تحلیل اطلاعات به کارگیری آمار توصیفی و آمار استنباطی برای آزمون فرضیه ها از تحلیل کوواریانس چند متغیره استفاده شده است. یافته های تحقیق نشان می دهد که داستان های فلسفی به کودکان دختر مدارس ابتدایی بر میزان انگیزه تحصیلی و خودبازبینی انان تاثیر گذار است. نتیجه تحلیل کوواریانس متغیرهای تحقیق تفاوت بین گروه آزمایش و گواه معنی دار بوده و نتیجه نهایی آزمون لامبدا ویلکز در بررسی اثر ترکیبی متغیر مستقل بر متغیر وابسته و با توجه به f محاسبه شده (۱۷/۷۵، ۰/۰۰۱>p) فرضیه تحقیق تایید نشد و شدت اثر متغیر مستقل بر متغیر وابسته بسیار بالا و به میزان ۰/۲۸ به دست امده علاوه بر این تفاوت معناداری گروه آزمایش و گواه و شدت تاثیر به لحاظ مطلوب بودن به تفکیک در تاثیر داستان فلسفی بر انگیزه تحصیلی و خودبازبینی مورد تایید واقع شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.