مقاله تبیین چالش های بازاریابی خدمات الکترونیک در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین چالش های بازاریابی خدمات الکترونیک در ایران دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین چالش های بازاریابی خدمات الکترونیک در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین چالش های بازاریابی خدمات الکترونیک در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین چالش های بازاریابی خدمات الکترونیک در ایران :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
موضوع مقاله حاضر، تبیین چالشهای بازاریابی خدمات الکترونیکی در ایران است و در آن چالشهای مختلفی مورد بررسی قرار خواهند گرفت وفرضیه هایی مطرح خواهد شد. تجارت الکترونیک شامل خرید و فروش، بازاریابی و خدمت رسانی برای محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق اینترنتو سایر شبکه ها است. در این مقاله ابتدا به تشریح مفهوم تجارت الکترونیک پرداخته شده است و به ذکر نکات مهم برای به کارگیری آن در سازمانهااشاره شده است. در ادامه به بیان زیرساختهای مناسب که جهت بکارگیری این فناوری ضروری بنظر می رسند پرداخته شده و سپس با توجه به تحقیقات انجام شده و شواهد موجود به بررسی چالشها و فرصت های پیش روی اجرای این فناوری در کشور پرداخته شده است. بی شک نگاه به مقوله خدمات بانکداری الکترونیک از زوایه و دریچه مباحث بازاریابی رویکردی است که می تواند در رشد و گسترش آن کمک شایانی نماید. و در نهایت با توجه به اطلاعات جمع آوری شده، اقدام به ارائه پیشنهادهای کاربردی به منظور اجرای موفقیت آمیز این فناوری در کشور شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.