مقاله بررسی عوامل تعیین کننده بر پذیرش و قصد خرید مشتریان آنلاین ایرانی مطالعه موردی شرکت پست استان گیلان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل تعیین کننده بر پذیرش و قصد خرید مشتریان آنلاین ایرانی مطالعه موردی شرکت پست استان گیلان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل تعیین کننده بر پذیرش و قصد خرید مشتریان آنلاین ایرانی مطالعه موردی شرکت پست استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل تعیین کننده بر پذیرش و قصد خرید مشتریان آنلاین ایرانی مطالعه موردی شرکت پست استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل تعیین کننده بر پذیرش و قصد خرید مشتریان آنلاین ایرانی مطالعه موردی شرکت پست استان گیلان :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف از انجام این تحقیق ارتقاء دانش در زمینه خرید اینترنتی، بررسی، اندازه گیری و رتبه بندی سازه های تأثیرگذار مؤثر بر تصمیم خرید می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ جمع آوری دادهها، توصیفی از نوع پیمایشی و از لحاظ زمانی مقطعی در نیمهاول سال ۳۱۳۱ می باشد. جامعه آماری پژوهش، مشتریانی هستند که خرید اینترنتی آنلاین از شرکت پست استان گیلان انجام می دهند؛ ازآنجایی که جامعه مورد نظر نامحدود میباشد، نمونه را با استفاده از فرمول کوکران، ۱۸۳ نفر تعیین نمودند. داده های تحقیق به کمک ابزار پرسش نامه جمع آوری و تجزیه و تحلیل آن بر اساس مدل یابی معادلات ساختاری و روش تحلیل لیزرل انجام پذیرفته است. در این راستامدل بر مبنای الگوی محرک، ارگانیسم و پاسخگویی S- O- R بر پا شده است. نتایج تحقیق نشان دادند که از میان ابعاد کیفیت وب سایت،تنها کیفیت سیستم بر بازیگوشی درک شده تأثیرگذار است و بازیگوشی درک شده بر جریان درک شده و قصد خرید تأثیر میگذارد. و نیز از میان ابعاد کیفیت وب سایت، کیفیت اطلاعات و سیستم به یک اندازه بر جریان درک شده و پس از آنها کیفیت خدمات بر جریان درک شده تأثیرگذار است. جریان درک شده نیز بر رضایت مشتری و قصد خرید تأثیر دارد. لازم به ذکر است که تمامی تأثیرات به صورت مستقیم و مثبت میباشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.