مقاله بررسی تطبیقی آموزش فرایند حل مسئله در آموزش ریاضی دوره ی متوسطه ی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تطبیقی آموزش فرایند حل مسئله در آموزش ریاضی دوره ی متوسطه ی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تطبیقی آموزش فرایند حل مسئله در آموزش ریاضی دوره ی متوسطه ی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تطبیقی آموزش فرایند حل مسئله در آموزش ریاضی دوره ی متوسطه ی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تطبیقی آموزش فرایند حل مسئله در آموزش ریاضی دوره ی متوسطه ی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هدف از تحقیق حاضر مطالعه ی تطبیقی برنامه های درسی و فعالیتهای کلاسی در کشورهای آمریکا و ژاپن با استفاده از فرایند حل مسئله و مقایسه ی آن با ایران است، تا بتوان با نگرشی جامع به رویکرد این کشورها به موضوع حل مسئله و با استفاده از چگونگی پرداختن به فعالیتهای حل مسئله ای در برنامه های آموزشی آنها، کمکی به ایجاد زمینه ی لازم برای طراحی الگوی آموزشی حل مسئلهای در ایران کرد. یکی از دلایل انتخاب کشورهای فوق موفقیت دانش آموزان آن هادر ارزیابی های بین المللی است. این مطالعه از نوع پژوهشهای توصیفی تحلیلی بوده و با روش تطبیقی صورت گرفته است. بررسی های انجام شده از منظر برنامه درسی، فعالیتهای آموزشی نشان داد که علی رغم اختلافات در رویکرد و چگونگی پرداختن به فرایند حل مسئله در برنامه درسی دوکشور مذکور، حل مسئله به عنوان جزئی جدایی ناپذیر در آموزش ریاضی دوره ی متوسطه ی این کشورها محسوب می شود. پیشنهاد مطرح شده در این تحقیق این است که یکی از مسائل مهم پیش روی در بهبود آموزش برنامه های ریاضی دوره متوسطه، درک اهمیت حل مسئله و چگونگی گنجاندن آن در برنامه های درسی آموزش ریاضی این دوره از طریق برنامه ریزان درسی می باشد. در نهایت این پژوهش راهکارهایی برای استفاده از فرایند حل مسئله در آموزش ریاضی در ایران پیشنهاد می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.