مقاله بررسی فضای کسب و کار استان مازندران برحسب مدل استروالدر از دیدگاه مدیران صنعتی شهرستان آمل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی فضای کسب و کار استان مازندران برحسب مدل استروالدر از دیدگاه مدیران صنعتی شهرستان آمل دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی فضای کسب و کار استان مازندران برحسب مدل استروالدر از دیدگاه مدیران صنعتی شهرستان آمل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی فضای کسب و کار استان مازندران برحسب مدل استروالدر از دیدگاه مدیران صنعتی شهرستان آمل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی فضای کسب و کار استان مازندران برحسب مدل استروالدر از دیدگاه مدیران صنعتی شهرستان آمل :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
مدل های مختلفی برای بررسی فضای کسب و کار در جهان و بخصوص برای شرکتها و نهادهای صنعتی بزرگ ارائه گردیده است که برخی از آنها منجر به ارائه مدل نیز گردیده است. از دیدگاه استروالدر نه جزء اصلی سازنده تابلوی طراحی مدل کسب و کار هر مجموعه ای راتشکیل می دهند که این نه جزء عبارتند از: ۱ بخش مشتری ها ۲ ارزش های پیشنهادی ۳کانال ها ۴ ارتباط با مشتری ۵( جریان های درآمدی۶ منابع کلیدی ۷ فعالیت های کلیدی ۸ مشارکت های کلیدی ۹ ساختار هزینه پژوهش حاضر با هدف بررسی فضای کسب و کار استان مازندران برحسب مدل استروالدر از دیدگاه مدیران صنایع شهر آمل، اجرایی شده است. درروند این پژوهش ابعاد نه گانه این مدل در استان مازندران مورد بررسی قرار گرفته است. جامعه آماری این پژوهش کلیه مدیران صنایع شهرستان آمل به تعداد ۳۵۳ نفر می باشد که از بین آنها تعداد ۱۹۳ نفر به عنوان نمونه بر مبنای جدول مورگان و با روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شده اند. ابزار گرد آوری داده ها، استفاده از پرسشنامه محقق ساخته با تایید روایی صوری و محتوایی و پایایی می باشد. داده ها به کمک نرم افزارهایspss و در دو سطح توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در سطح استنباطی از آزمون های T تک نمونه ای و فریدمن استفادهشده است. نتایج این پژوهش بیانگر آن است که در سه بخش مشتریان، منابع کلیدی و فعالیت های کلیدی فضای کسب و کار استان مازندران در حد مطلوببوده ولی در بخش های چون ارزشهای پیشنهادی، کانال های ارتباطی، ارتباط با مشتریان، بخش درآمد، مشارکتهای کلیدی و ساختار هزینه؛ فضای کسب و کار استان مازندران با چالش مواجه است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.