مقاله تعیین عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی از دیدگاه مردم در کسب و کار های کوچک و متوسط در سال ۹۲-۹۱ (مطالعه موردی : شهرک صنعتی مرند)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی از دیدگاه مردم در کسب و کار های کوچک و متوسط در سال ۹۲-۹۱ (مطالعه موردی : شهرک صنعتی مرند) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی از دیدگاه مردم در کسب و کار های کوچک و متوسط در سال ۹۲-۹۱ (مطالعه موردی : شهرک صنعتی مرند)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی از دیدگاه مردم در کسب و کار های کوچک و متوسط در سال ۹۲-۹۱ (مطالعه موردی : شهرک صنعتی مرند)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی از دیدگاه مردم در کسب و کار های کوچک و متوسط در سال ۹۲-۹۱ (مطالعه موردی : شهرک صنعتی مرند) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف تعیین بررسی تاثیر عوامل موثر در پذیرش تبلیغ اینترنتی بر کسب و کارهای کوچک و متوسط در دیدگاه مردم در شهرک صنعتی مرند در سال ۱۳۹۱ انجام شد. برای نیل به هدف فوق، یک سوال کلی و سه سوال فرعی تدوین و مورد آزمون قرار گرفت. روش تحقیق مورد استفاده، روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی و همبستگی است.جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی مدیران اجرایی و ارشد شرکت های فعال واقع در شهرک صنعتی مرند به تعداد ۱۲۸ نفر می باشد به علت کوچک بودن حجم جامعه آماری، تعداد نمونه برابر با حجم جامعه آماری در نظر گرفته شد. برای جمع آوری داده های لازم جهت آزمون سوال های تحقیق از پرسشنامه های استاندارد بررسی دولت بر پذیرش تبلیغ اینترنتی، بررسی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی، بررسی نوع کالا یا خدمات بر پذیرش تبلیغ اینترنتی و رشد تجارت الکترونیک استفاده شد. برای تحلیل توصیفی داده ها، از جداول نمودارها، شاخص های پراکندگی و برای تحلیل استنباطی سوال ها، آزمون کولموگروف اسمیرنوف، همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شد. در رابطه با سوال اصلی؛ نتایج نشان داد که، رشد تجارت الکترونیک و بررسی دولت بر پذیرش تبلیغ اینترنتی بر پذیرش تبلیغ اینترنتی بر کسب و کارهای کوچک و متوسط در دیدگاه مردم تاثیرگذار است. همچنین در رابطه با سوال های فرعی پژوهش؛ از یافته ها و نتایج تحقیق پس از تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده، می توان گفت که بررسی نوع کالا یا خدمات بر پذیرش تبلیغ اینترنتی، رشد تجارت الکترونیک و بررسی دولت بر پذیرش تبلیغ اینترنتی بر پذیرش تبلیغ اینترنتی بر کسب و کارهای کوچک و متوسط در دیدگاه مردم تاثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.