مقاله شناسایی عوامل ارزیابی تجارت الکترونیک شرکتهای هواپیمایی و بررسی روابط درونی این عوامل بااستفاده از تکنیک DEMATEL


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل ارزیابی تجارت الکترونیک شرکتهای هواپیمایی و بررسی روابط درونی این عوامل بااستفاده از تکنیک DEMATEL دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل ارزیابی تجارت الکترونیک شرکتهای هواپیمایی و بررسی روابط درونی این عوامل بااستفاده از تکنیک DEMATEL  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل ارزیابی تجارت الکترونیک شرکتهای هواپیمایی و بررسی روابط درونی این عوامل بااستفاده از تکنیک DEMATEL،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل ارزیابی تجارت الکترونیک شرکتهای هواپیمایی و بررسی روابط درونی این عوامل بااستفاده از تکنیک DEMATEL :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
امروزه به دلیل پیشرفت های فناوری، کسب و کارها دگرگون شده و به سمت الکترونیکی شدن پیش می رود.تجارت الکترونیکی وکسب و کار الکترونیکی یکی از مشهودترین تمایلات در اقتصاد دیجیتالی است. در ایران علی رغم رشد چشمگیر جهانی، فروشاینترنتی آمار ناچیزی دارد و افراد تمایل کمی به خرید از خرده فروشی های اینترنتی دارند. لذا باید تلاشی در جهت شناسائی عواملی که بر خرید اینترنتی و فروش اینترنتی تاثیر دارند انجام گیرد. این تحقیق عوامل ارزیابی تجارت الکترونیک شرکتهای هواپیمایی را اندازه گیری کرده و روابط درونی بین این عوامل با استفاده از تکنیک دیمتل ۳ مورد بررسی قرار می دهد. متغیرهاییکه مورد بررسی قرار می گیرند عبارتند از: کیفیت الکترونیک و بازاریابی الکترونیک. هدف از انجام این پژوهش شناسایی عوامل ارزیابی تجارت الکترونیک شرکت های هواپیمایی ایرانی می باشد. این تحقیق از نظر هدف یک تحقیق توصیفی-پیمایشی و از نظر نتیجه یک تحقیق کاربردی است و بر پایه مفاهیم مدل های تصمیم گیری چند معیاره می باشد. نتایج این تحقیق گویای آن است که شاخص امنیت و محصول با ارزش افزوده دارای بیشترین تاثیرگذاری و شاخص قیمت کم دارای بیشترین تاثیرپذیری می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.