مقاله بررسی نقش تجانس ارزش های مصرف کننده-برند در ایجاد تعهد به برند:تبیین نقش میانجی تصویر برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش تجانس ارزش های مصرف کننده-برند در ایجاد تعهد به برند:تبیین نقش میانجی تصویر برند دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش تجانس ارزش های مصرف کننده-برند در ایجاد تعهد به برند:تبیین نقش میانجی تصویر برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش تجانس ارزش های مصرف کننده-برند در ایجاد تعهد به برند:تبیین نقش میانجی تصویر برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش تجانس ارزش های مصرف کننده-برند در ایجاد تعهد به برند:تبیین نقش میانجی تصویر برند :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
یافته هاى نظرى نشان مى دهد که نظام ارزشى به عنوان محورى ترین باور فرد تلقى شده و رفتارهاى او را تحت تأثیر قرار مى دهد. ازاین رو توجه به ارزش ها بازار هدف در هنگام برندسازی اهمیت دوچندان می یابد. در واقع امروزه یکی از عواملی که در رفتار مصرف کنندهمورد بررسی قرار گرفته است، نقش ارزش ها است. اما آنچه در این مقاله ابه اهمیت آن پرداخته شده است تجانس بین ارزش های برند ومصرف کننده است که در تصویر ذهنی از برند و رفتار پس از خرید آن مانند تعهد به برند تاثیر زیادی دارد. این مقاله با بررسی ادبیات و نتایج به دست آمده از تحقیقات مشابه فرضیاتی را مطرح کرده است ۰در عملیاتی کرده ارزش های مورد بررسی از نظریه کاهل ۱ استفاده شده است.با توجه به اهمیت هماهنگی بین برند و مصرف کننده ، تحقیق حاضر به بررسی ارزش ها و تجانس بین ارزش های برند و مصرف کننده بر ایجاد تصویر ذهنی مطلوب و تعهد به برند پرداخته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.