مقاله بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات محصولات غذایی در استان آذربایجان شرقی مطالعه موردی رب گوجه فرنگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات محصولات غذایی در استان آذربایجان شرقی مطالعه موردی رب گوجه فرنگی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات محصولات غذایی در استان آذربایجان شرقی مطالعه موردی رب گوجه فرنگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات محصولات غذایی در استان آذربایجان شرقی مطالعه موردی رب گوجه فرنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات محصولات غذایی در استان آذربایجان شرقی مطالعه موردی رب گوجه فرنگی :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف اصلی این تحقیق بررسی تأثیر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات محصولات غذایی )رب گوجه فرنگی دراستان آذربایجان شرقی بوده و در این راستا به بررسی تاثیر عوامل توجه، ادراک و پذیرش بر نگرش مصرف کنندگان محصولات غذایی پرداخته است. این تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش توصیفی – تحلیلی می باشد. جامعه آماری آن کلیه مصرف کنندگان محصولات غذاییواقع در استان آذربایجان شرقی بوده و این تحقیق با نمونه ای مشتمل بر ۴۸۳ نفراز مشتریان محصولات رب گوجه فرنگی انجام شد. تحلیل نتایج تحقیق نشان دادکه توجه به تبلیغات، درک و پذیرش تبلیغات محصولات غذایی توسط مصرف کنندگان بالاتر از حد متوسط بوده و این بدان معنی است که این تبلیغات توسط مصرف کنندگان مورد توجه قرار گرفته، درک شده و مورد پذیرش قرار گرفته است .همچنین نتایج آزمون با استفاده ازآزمون رگرسیون نشان دادند که متغیرهای توجه به تبلیغات، درک تبلیغات و پذیرش تبلیغات بر نگرش کلی مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات تاثیر مثبت و معنی داری دارند. در این میان تاثیر متغیر مستقل درک تبلیغات بر روی نگرش کلی مصرف کنندگان بیشتر از متغیرهای توجه به تبلیغات ودرک تبلیغات می باشد.این مقاله همچنین موثرترین روشهای تبلیغ گوجه فرنگی را شناسایی نموده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.