مقاله بررسی و ارائه مدل برای بازاریابی چابک و نقش آن در رقابت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و ارائه مدل برای بازاریابی چابک و نقش آن در رقابت دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و ارائه مدل برای بازاریابی چابک و نقش آن در رقابت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و ارائه مدل برای بازاریابی چابک و نقش آن در رقابت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و ارائه مدل برای بازاریابی چابک و نقش آن در رقابت :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
سازمان ها در جهان امروزی با تلاطم محیطی زیادی مواجه اند به گونه ای که سطوح بالای تلاطم محیطی می تواند عملیات شرکت را فلج کند . در واقع، ستاده های عملکرد سازمان در اینگونه محیط ها وابستگی زیادی به توانایی شرکت در مدیریت تغییرات و انعطافپذیری آن دارد . از آنجایی که یکی از عوامل مهم در محیط های متلاطم تغییر سریع در نیازها و ترجیح های مشتریان سازمان است و باتوجه به رویکرد نوین بازاریابی چابک در جهت سریع پاسخ دادن به تغییرات و نیازهای مشتریان ؛معرفی شده است. بدین منظور، مبانی نظری مدیریت بازاریابی چابک و سازمان چابک به صورت عمیق بررسی شده است.بر اساس نتایج این تحقیق سازمان های سنتی نمی توانند به نیازهای مشتریان و تغییر و تحولات محیط پیرامون خود پاسخ به موقع بدهند.در وهله اول این امر تدام حیات انها را غیر ممکن می سازد.در انتها با استفاده از مفاهیم و تعریف ها مدلی برای بازاریابی چابک تدوین شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.