مقاله بررسی و رتبهبندی اولویتهای سرمایهگذاری در مدارس هوشمند با استفاده از FANP وFTOPSIS مطالعه موردی: استان قزوین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و رتبهبندی اولویتهای سرمایهگذاری در مدارس هوشمند با استفاده از FANP وFTOPSIS مطالعه موردی: استان قزوین دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و رتبهبندی اولویتهای سرمایهگذاری در مدارس هوشمند با استفاده از FANP وFTOPSIS مطالعه موردی: استان قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و رتبهبندی اولویتهای سرمایهگذاری در مدارس هوشمند با استفاده از FANP وFTOPSIS مطالعه موردی: استان قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و رتبهبندی اولویتهای سرمایهگذاری در مدارس هوشمند با استفاده از FANP وFTOPSIS مطالعه موردی: استان قزوین :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
با توجه به اینکه مدارس هوشمند در حال تغییر ساختار آموزش در کشور میباشند و در جهت کار آفرینی، با استفاده از ابزار توانمندفناوری و شیوههای نوین برای بهبود بخشیدن به کیفیت آموزش و تربیت افراد شایسته که در هر زمان قابلیت و کارایی صنایع نوین را داشتهباشند فعالیت میکنند، تأسیس مدارس هوشمند یکی از راهکارهای اتخاذ شده در پاسخگویی به نیازهای نوین امروزی است. لذاعامل ضروریجهت توسعه مدارس هوشمند، تخصیص منابع واعتبارات لازم در زیر ساختها با توجه به شناخت و اولویتبندی معیارهای مؤثر بر سرمایه- گذاری در این مدارس میباشد. با عنایت به مباحث فوقالذکر، در این پژوهش ابتدا نظرات مدیران وکارشناسان حوزه آموزش و پرورش در خصوص این امر گردآوری شده و با توجه به ابهام و عدم قطعیت موجود در قضاوت وتصمیمگیری برای مقایسه عناصر از منطق فازی استفادهشده است سپس مدلی بر اساس تصمیمگیری چند معیاره ساخته شده که شامل ترکیب فرآیند تحلیل شبکهای فازی برای محاسبه اوزان نسبی معیارهای چند گانه با توجه به وابستگی درونی آنها و تاپسیس فازی جهت رتبه بندی شاخصهای اثر گذار در سرمایهگذاری ارائه شده است و نهایتاً به این نتیجه میرسیم که شاخصها وزن و اهمیت یکسانی ندارند. این مطالعه موردی نشان میدهد که چگونه میتوان از این رهیافت برای سرمایهگذاری در مدارس هوشمند استفاده نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.