مقاله نقش باورهای غیرمنطقی در پیش بینی اعتیاد به کار مدیران دبیرستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش باورهای غیرمنطقی در پیش بینی اعتیاد به کار مدیران دبیرستان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش باورهای غیرمنطقی در پیش بینی اعتیاد به کار مدیران دبیرستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش باورهای غیرمنطقی در پیش بینی اعتیاد به کار مدیران دبیرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش باورهای غیرمنطقی در پیش بینی اعتیاد به کار مدیران دبیرستان :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش عامل پیشایندی باورهای غیرمنطقی در پیش بینی اعتیاد به کار مدیران دبیرستان است.جامعه ی آماری شامل تمامی مدیران دبیرستان های سه ناحیه شهرکرمانشاه در دوره متوسطه اول و دوم است که درسال تحصیلی ۹۳-۹۲ مشغول به کارندکه تعداد ۱۵۵ نفر از آن ها به روش تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار اصلی جمع آوری داده ها پرسشنامه است که به این منظور از پرسشنامه باورهای غیرمنطقی جونز(۱۹۶۹) و اعتیاد به کار اسپنس و رابینز(۱۹۹۲) استفاده شده است. به منظورتحلیل داده ها علاوه برآمارتوصیفی(میانگین و انحراف استاندارد) ازآماراستنباطی(ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون همزمان و آزمونt) استفاده شده است. نتایج نهایی حاکی از آن است که بین باورهای غیرمنطقی نیاز به تأیید دیگران، انتظار بالا از خود، نگرانی زیاد توأم با اضطراب و کمال گرایی با اعتیاد به کار رابطه معنادار مثبتی وجود دارد. نتایج همچنین نشان می دهد که بین باورهای غیرمنطقی با اعتیاد به کار رابطه رگرسیون چندگانه وجود دارد و در این میان مؤلفه های کمال گرایی و انتظار بالا از خود، بیشترین سهم را در پیش بینی اعتیاد به کار به خود اختصاص داده اند. از میان متغیرهای جمعیت شناختی سن و سابقه ی کار، رابطه ی معنادار منفی بین سن با اعتیاد به کار وجود دارد. نتایج آزمونt حاکی از آن است که بین زنان و مردان از نظر اعتیاد به کار تفاوت معناداری وجود ندارد. از نتایج این پژوهش و مطالعات مشابه می توان در مباحث سازمان دهی نیروی انسانی در مدارس و سازمان های دیگر، طراحی مداخلات پیشگیرانه و درمانی برای کارکنان در معرض خطر اعتیادشغلی، افزایش کیفیت و بهره دهی نظام های آموزشی همچون مدارس استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.