مقاله بررسی رابطه بین آگاهی های فراشناختی با خودپنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان شهرستان سرپل ذهاب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین آگاهی های فراشناختی با خودپنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان شهرستان سرپل ذهاب دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین آگاهی های فراشناختی با خودپنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان شهرستان سرپل ذهاب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین آگاهی های فراشناختی با خودپنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان شهرستان سرپل ذهاب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین آگاهی های فراشناختی با خودپنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان شهرستان سرپل ذهاب :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین آگاهی های فراشناختی با خودپنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه و سازگاری اجتماعی دا نش آ موزان پسر سال اول متوسطه شهر ستان سرپل ذ هاب می با شد. جمع آوری داده های پزوهشی به شیوه میدانی و با مراجعه به آزمودنی ها و انتخاب نمونه از جامعه آماری صورت گرفته است و نیز اطلا عات مر بوط به چارچوب نظری و مباحث تئوری آن با مراجعه به منابع علمی و به شیوه کتابخانه ای انجام شده ا ست. جامعه آ ماریپژوهش حاضر، کلیه دانش آموزان سال اول پسر روزانه (دولتی) مدارس متوسطه شهرستان سرپل ذهاب که در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ مشغول به تحصیل بوده اند می باشد. تعداد این دانش اموزان برابر ۵۳۰ نفر می باشد. پس از هماهنگی های لازم با اداره آموزش و پرورش سر پل ذهاب و با استتفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای ۲۲۳ نفر به صورت تصادفی انتخاب شدند. روش نمونه گیری به این صورت بود که ابتدا از بین دبیرستان های شهرستان سر پل ذهاب مدارس معلم، جانباز و ایرج رستمی به طور تصادفی انتخاب شدند و به پرسشنامه ها پاسخ دادند. ابزار اندازه گیری پژوهش شامل: پرسشنامه آگاهی های فراشناختی شراو و دنیسون (M.A.I) ، پرسشنامه خودپنداره تحصیلی مارش (ASCQ)، پرسشنامه نگرش نسبت به مدرسه (ASSA-R) ، آزمون شخصیت کالفرنیا بود. پس از پر کردن پرسشنامه ها، پرسشنامه ها جمع اوری گردید و اطلاعات بر اساس هر پرسشنامه دسته بندی گردید و داده ها از طریق همبستگی پیرسون تجزیه و تحلیل شد و نتایج زیر به دست آمد: بین آگاهی های فراشناختی و خود پنداره تحصیلی دانش اموزان پسر سال اول متوسطه شهرستان سرپل ذهاب در سطح معنی داری ۰/۰۰۱ رابطه وجود دارد. بین آگاهی های فراشناختی و نگرش نسبت به مدرسه دانش آموزان پسر سال اول متوسطه شهرستان سرپل ذهاب در سطح معنی داری ۰/۰۰۱ رابطه وجود دارد. بین آگاهی های فراشناختی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر سال اول متوسطه شهرستان سر پل ذهاب در سطح معنی داری ۰/۰۰۱ رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.