مقاله سیر تکامل مدیریت منابع انسانی و نحوه اداره سازمان های کوچک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سیر تکامل مدیریت منابع انسانی و نحوه اداره سازمان های کوچک دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سیر تکامل مدیریت منابع انسانی و نحوه اداره سازمان های کوچک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سیر تکامل مدیریت منابع انسانی و نحوه اداره سازمان های کوچک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سیر تکامل مدیریت منابع انسانی و نحوه اداره سازمان های کوچک :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
آنچه که امروزه به عنوان مدیریت منابع انسانی (HRM) نامیده می شود چیست و چه سابقه ای دارد؟تعدادی از تغییرات اساسی در محیط اجتماعی و اقتصادی که باعث تکامل HRM شده است را در ادامه بحث مورد بررسی قرار می دهیم. اگر چه بسیاری از مورخان شروع HRM را از قرن ۱۹ با صنعتی شدن سریع ایالات متحده می دانند، ولی ما بررسیمان را از زمان های قبل یعنی در قرون وسطا شروع می نماییم (Dulebohn, Ferris, & Stodd, ,1995و, Ling 1965). یکی از دلایل این انتخاب این است که ما می خواهم تغییرات در روابط استخدامی را در طول زمان بررسی نماییم. اگر چه بیشتر دانش ما درباره ی مباحث سنتی منابع انسانی ( کارمندیابی، جبران خدمات، ارزیابی) در سازمانهای بزرگ می توانند در سازمانها کوچک نیز به کار روند، با این حال شواهد نشان می دهد که سازمانهای کوچک تفاوت هایی دارند و مدیریت افراد درون آن طرح واضحی مانند سازمانهای بزرگ ندارد. بررسی ها آشکارکرده است که درک ما از مباحث مهم منابع انسانی در سازمان های کوچک محدود است . اگر چه ما ناچاریم در ابتدا درک کنیم که این سازمانها چگونه استخدام می کنند، پاداش می دهند، و شاید حتی چگونه کارمندان خود را بر می انگیزانند. اما با کمبود تئوری و اطلاعات ضروری برای درک اینکه چگونه این سازمان ها کارکنانشان را آموزش می دهند، عملکردشان را ارزیابی می کنند، تغییر سازمانی را اداره می کنند و یا به روابط بالقوه بین کارکنان پاسخ می دهند، مواجه هستیم. مسلم است که تصمیمات بالقوه اولیه منابع انسانی ناچار تأثیر بسزایی در موفقیت سازمان دارد. بسیار مهم است که ما درک کنیم چگونه این حوزه های کارکردی ( و همچنین تکامل و تعامل آنها) بر سازمان های کوچک نوظهور اثر می گذارد و چگونه تصمیمات اتخاذ شده منابع انسانی در طول مراحل رسمی توسعه یک سازمان بر اهداف بلند مدت آن اثر می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.