مقاله رابطه پیشرفت تحصیلی با خلاقیت و سبک های یادگیری در دانشجویان رشته علوم پزشکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه پیشرفت تحصیلی با خلاقیت و سبک های یادگیری در دانشجویان رشته علوم پزشکی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه پیشرفت تحصیلی با خلاقیت و سبک های یادگیری در دانشجویان رشته علوم پزشکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه پیشرفت تحصیلی با خلاقیت و سبک های یادگیری در دانشجویان رشته علوم پزشکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه پیشرفت تحصیلی با خلاقیت و سبک های یادگیری در دانشجویان رشته علوم پزشکی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه پیشرفت تحصیلی با خلاقیت و سبک های یادگیری در دانشجویان رشته علوم پزشکی می باشد. این مطالعه توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری شامل تمامی دانشجویان رشته علوم پزشکی دانشگاه زاهدان در سال ۱۳۳۲ بود. در این بررسی ۲۰۲ دانشجو به عنوان نمونه پژوهش به شیوه نمونه گیری تصادفی از بین دانشجویان رشته علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انتخاب شدند و ابزارهای پژوهش روی آنها اجرا گردید. جهت گردآوری داده ها از پرسشنامه های سبک یادگیری کلب و خلاقیت عابدی و برای سنجش پیشرفت تحصیلی از معدلدانشجویان استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آمار توصیفی، همبستگی پیرسون، آزمون معناداری t، تحلیل واریانس دو طرفه و تحلیل رگرسیون صورت گرفت. طبق یافتههای پژوهش تفاوت معناداری بین خلاقیت و سبک یادگیری در دانشجویان به تفکیک جنسیت وجود نداشت t=./712P./47 اما رابطه معناداری بین خلاقیت و سبک یادگیری و ابعاد آنها مشاهده گردید P0000 نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون گام به گام نشان داد سبکیادگیری دانشجویان میتواند بیش از خلاقیت بر پیشرفت تحصیلی آنان تأثیرگذار باشد. با توجه به اینکه شناخت سبکهای یادگیری دانشجویان میتواند به عنوان عاملی در ارتقای بهرهوری فعالیتهای یاددهی-یادگیری و پیشرفتتحصیلی آنان مؤثر واقع گردد، با بررسی تأثیر این سبکها در پیشرفت تحصیلی و برنامهریزیها بالاخص در دانشگاه ها میتوان موجبات پیشرفت بهتر دانشجویان را فراهم نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.