مقاله شناسایی عوامل تاثیر گذار بر توسعه محصول جدید در عرصه بین الملل مطالعه موردی چیپس خرما استان کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل تاثیر گذار بر توسعه محصول جدید در عرصه بین الملل مطالعه موردی چیپس خرما استان کرمان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل تاثیر گذار بر توسعه محصول جدید در عرصه بین الملل مطالعه موردی چیپس خرما استان کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل تاثیر گذار بر توسعه محصول جدید در عرصه بین الملل مطالعه موردی چیپس خرما استان کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل تاثیر گذار بر توسعه محصول جدید در عرصه بین الملل مطالعه موردی چیپس خرما استان کرمان :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در کشورهای در حال توسعه درآمدهای صادراتی می تواند به عنوان یکی از مهمترین منابع درآمدی این گونه کشورها تلقی شود.ایران کشوری در حال توسعه است و برنامه آینده آن خارج شدن از صادرات تک بعدی صادرات نفت و تکیه کردن بر صادرات محصولات جدیدتر است. ایران کشوری است که پتانسیل بالایی در صادرات خرما دارد و تا چند سال قبل در رتبه اول جهانی قرار داشت و متاسفانه عربستان گوی سبقت را از ایران ربوده است. هدف اصلی اینپژوهش شناخت عوامل تاثیر گذار بر توسعه صادرات مشتقات خرما بویژه چیپس خرما که محصول جدیدی است می باشد تا با تکیه بر آن بتوان صادرات خرما ایران را افزایش داد و ایران دوباره به جایگاه خود باز گردد.تحقیق حاضر کتابخانه ای و میدانی می باشد و در استان کرمان طی سالهای ۹۲-۹۳ انجام شده است ، جامعه تحقیق شامل تمامی صادر کنندگان خرما استان کرمان که شامل ۳۶۳ نفر بود می باشد و نمونه تحقیق شامل ۱۸۶ نفر است که حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران بدست آمده است . آزمون آماری مورد استفاده آزمون T استیودنت و تحلیل عاملی می باشد. بر اساس تحلیل عاملی ۸ عامل مدیریت، بازار، کالا، سازمان، توسعه محصول جدید، استراتژیک، دولت، فرهنگ بدست آمد.نتایج بدست آمده نشان داد که تمامی فرضیه ها مورد پذیرش قرار گرفته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.