مقاله بررسی روش های تبلیغات آنلاین به عنوان رویکردی نوین در توسعه کسب و کار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی روش های تبلیغات آنلاین به عنوان رویکردی نوین در توسعه کسب و کار دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی روش های تبلیغات آنلاین به عنوان رویکردی نوین در توسعه کسب و کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روش های تبلیغات آنلاین به عنوان رویکردی نوین در توسعه کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی روش های تبلیغات آنلاین به عنوان رویکردی نوین در توسعه کسب و کار :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
توسعه چشم گیر اینترنت به عنوان ضرورتی اساسی در سبک زندگی امروزی، باعث ایجاد تحول در رویکردهای پیشین تبلیغاتی شده و شرکت ها و سازمان های تجاری، تمایلی بسیار شدید به آنچه که امروزه تبلیغات اینترنتی نامیده می شود، پیدا کرده اند، لذا، بودجه های کلانی در اختیار بازاریابان از طریق تبلیغات اینترنتی و آنلاین گذاشته می شود؛ تحقیق حاضر، برای بررسی این رویکرد نوین از لحاظ چگونگی ایجاد مزیت اقتصادی در برخی از شرکت های تجاری پیشگام که از این گونه تبلیغات برای جلب مشتری انجام شده است. برای انجام این کار، به بررسی وجود تفاوت در اثربخشی دو روش بسیار رایج تبلیغات اینترنتی، یعنی تبلیغات بنری و تبلیغات بالاپر پرداخته شده است. لذا، پرسشنامه هایی در میان نمونه آماری که شامل ۲۱۰ نفر از مشتریان این شرکت های منتخب که از طریق آنلاین در بازه زمانی مشخصی از طریق اینترنت اقدام به خرید کرده بودند، از طریق ایمیل یا به صورت حضوری توزیع گردید؛ نحوه نمونه گیری، غیر تصادفی و به صورت در دسترس بوده است که شامل مشتریان دارای مشخصات تماس در ماه های فروردین تا خرداد سال ۱۳۹۳ بوده است. ابزار جمع آوری داده ها، در قالب پرسش نامه تحقیق، حاوی ۱۴ گویه است که روایی و پایایی آن به ترتیب با روش روایی محتوایی و ضریب آلفای کرونباخ مورد بررسی و تایید قرار گرفته است. نتایج، تفاوت معنی داری را مابین اثربخشی تبلیغات آنلاین از طریق بنری و بالاپر را نشان داده است؛ همچنین، به نظر می رسد تبلیغات آنلاین از نوع بنری، مابین افراد پاسخ دهنده مقبول تر و اثربخش تر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.