مقاله تعیین رابطه بین بهره گیری از فناوری های نوین و آینده پژوهی با سواد اطلاعاتی تغییر یافته ادراک شده با واسطه گری تغییر نگرش دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین رابطه بین بهره گیری از فناوری های نوین و آینده پژوهی با سواد اطلاعاتی تغییر یافته ادراک شده با واسطه گری تغییر نگرش دانش آموزان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین رابطه بین بهره گیری از فناوری های نوین و آینده پژوهی با سواد اطلاعاتی تغییر یافته ادراک شده با واسطه گری تغییر نگرش دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین رابطه بین بهره گیری از فناوری های نوین و آینده پژوهی با سواد اطلاعاتی تغییر یافته ادراک شده با واسطه گری تغییر نگرش دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین رابطه بین بهره گیری از فناوری های نوین و آینده پژوهی با سواد اطلاعاتی تغییر یافته ادراک شده با واسطه گری تغییر نگرش دانش آموزان :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
هدف پژوهش حاضر، تعیین رابطه بین بهره گیی از فناوری های نوین، و آینده پژوهی با سواد اطلاعاتی تغییر یافته ادراک شده با واسطه گری تغییر نگرش دانش اموزان بوده است. روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری مورد مطالعه این تحقیق را کلیه دانش آموزان آموزش و پرورش دوره متوسطه هوشمند شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ تشکیل داده اند. برای انتخاب نمونه از روش تصادفی خوشه ای دو مرحله ای استفاده شدند. ابزار پژوهش سه پرسشنامه محقق ساخته بوده است که عبارتند از: ۱-پرسشنامه محقق ساخته فناوری های نوین شامل ۱۸ گویه، ۲پرسشنامه محقق ساخته آینده پژوهی شامل ۲۰ گویه و ۳پرسشنامه محقق ساخته تغییر نگرش دانش آموزان شامل ۱۰ گویه. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون همبستگی پیرسون، آزمون تحلیل رگرسیون چندگانه گام به گام و آزمون مدل معادله ساختاری استفاده شده است. به طور کلی نتایج پژوهش نشان داد بین بهره گیی از ابعاد فناوری های نوین (قبل از آموزش، حین آموزش، بعد از آموزش) و سواد اطلاعاتی تغییر یافته ادراک شده، در سطح P<0/001 رابطه معناداری وجود دارد. نیز بین بهره گیری از ابعاد آینده پژوهی (سینتاکتیک، سمانتیکس، و پراگماتیکس) و سواد اطلاعاتی تغییر یافته ادراک شده در سطح P<0/001 رابطه معناداری وجود دارد. و همچنین مدل مورد مطالعه از برازش نسبتاً مطلوبی برخوردار بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.