مقاله بررسی وارزیابی عوامل موثربر مقصدهای رفتاری مشتریان در تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی وارزیابی عوامل موثربر مقصدهای رفتاری مشتریان در تجارت الکترونیک دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی وارزیابی عوامل موثربر مقصدهای رفتاری مشتریان در تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی وارزیابی عوامل موثربر مقصدهای رفتاری مشتریان در تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی وارزیابی عوامل موثربر مقصدهای رفتاری مشتریان در تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
اهداف: یکی از ضرورت هایی که در بخش فناوری و تکنولوزی کشورمان حائز اهمیت است ارزیابی وشناسایی عوامل موثر بر مقصدهای رفتاری مشتریان در تجارت الکترونیک است، دراین مقاله کوشش شده است با ارائه یک چهارچوب نظری در خصوص شناسایی و تحلیل عوامل موثر، رفتار مشتری در تجارت الکترونیکی را مورد ارزیابی قرارداده و محققان را به ارائه یک مدل پیشنهادی یکپارچه جهت بررسی و پیش بینی رفتار مشتری در تجارت الکترونیکی فراهم آوریم. طراحی/روش ها راهکارها / رویکردها: ابتدا تعریف رفتار مشتری در تجارت الکترونیکی و مفاهیم کلیدی موجود در آن مورد توجه قرار می گیرد و آنگاه مدل رفتار خرید مشتری که برروی نمونه ای ۳۸۵ نفره از جامعه مشتریان وب سایت هادر هتل های شهر مشهد (نمونه گیری تصادفی) مورد آزمایش قرار گرفته است، بررسی می شود. سپس فرایند تصمیم گیری خرید مشتریان در تجارت الکترونیک و عوامل موثر بر آن، انواع تصمیمات خرید و درگیری مشتریان در تجارت الکترونیک و عوامل تعیین کننده سطح درگیری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.یافته ها:با نتایج و بررسی های متعدد و تحلیل های آماری نشان داده ایم که رضایت و نگرش مشتریان در تجارت الکترونیک وهمچنین سودمندی وقابل اعتماد بودن ، نقش به سزایی در نیت و قصد رفتار مشتری در تجارت الکترونیکی دارد چنانچه با بالا بودن سطح نگرش نسبت به وب سایت و داشتن رضایت مشتریان در تجارت الکترونیک و سودمندی خدمات ، نیت و مقصد رفتار مشتری در تجارت الکترونیکی نیزدر تصمیم گیری به خرید به صورت مستقیم و صعودی افزایش می یابد.نوآوری مطالب: سهم عمده ای که شامل مطالب این مقاله میشود بررسی ساختارهاو عوامل کلیدی موثر در کشف اهداف و مقاصدرفتارهای مشتریان در تجارت الکترونیک است و بکارگیری آن در پیش بینی وبرنامه ریزی هرچه بهتر بخش های مختلف وب سایت ها و تکنولوژی هتل ها و شرکت ها در قبال خدمات رسانی به مشتریان در تجارت الکترونیک می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.