مقاله ارائه روشی جدید جهت یافتن افراد تاثیر گذار شبکه های اجتماعی در بازاریابی آنلاین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه روشی جدید جهت یافتن افراد تاثیر گذار شبکه های اجتماعی در بازاریابی آنلاین دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه روشی جدید جهت یافتن افراد تاثیر گذار شبکه های اجتماعی در بازاریابی آنلاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه روشی جدید جهت یافتن افراد تاثیر گذار شبکه های اجتماعی در بازاریابی آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه روشی جدید جهت یافتن افراد تاثیر گذار شبکه های اجتماعی در بازاریابی آنلاین :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
با ارسال پیام تبلیغاتی یا تحویل نمونه های رایگان محصول به تعداد کمی از کاربران در یک شبکه اجتماعی، می توان باعث ترویج محصول از طریق دهان به دهان گشتن نام آن محصول شد. با این وجود، انتخاب کاربرانی که پیام تبلیغاتی یا محصول رایگان رادریافت کنند، با هدف بیشینه کردن ترویج، مسئله ای چالش برانگیز است. این کاربران دریافت کننده، گره های تاثیرگذار یا موثر نامیده می شوند. در این پژوهش ما به بررسی روش های پیدا کردن این گره های موثردر شبکه های اجتماعی آنلاین می پردازیم. از این بررسی مختصری بر تاثیر شبکه های اجتماعی در تجارت الکترونیکی خواهیم داشت و پس از آن چندین شبکه اجتماعی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.