مقاله بازاریابی در شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری ایران : مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی در شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری ایران : مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی در شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری ایران : مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی در شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری ایران : مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی در شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری ایران : مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
مروری بر پژوهش های پیشین نشان می دهد که مسئله بازاریابی و فروش محصول و خدمات یکی از چالش های اساسی پیش روی کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان است. دشواری ایجاد یک موقعیت مناسب در بازار و حفظ روابط تجاری ملی و بیینالمللی یکی از موانع مهم بر سر راه توسعه شرکت های کوچک و متوسط است. بر این اساس هدف پژوهش حاضر بررسی، شناسایی و مستندسازی روش هیای بازارییابی محصیودت در شیرکت هیای فنیاورمستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و ارائه الگوی موفق بازاریابی در این شرکت ها می باشد. این پژوهش با استفاده از راهبرد آمیخته با رویکرد پژوهش موردی انجام شده است. در بخش کیفی راهبرد نمونه گیری هدفمند به کار رفته و داده ها با استفاده از مصاحبه های نیمه ساختار یافته با ۶ نفر از مدیران شرکت های مورد بررسی جمع آوری شده و سپس کدگیااری وطبقه بندی شدند؛ در مرحله بعدی با استفاده از داده های بخش کیفی پرسشنامه ای تنظیم و در مییان نمونیه میورد معالعیه توزیع شد. نمونه گیری در بخش کمی بر اساس نمونه گیری تصادفی سیاده ویورت گرفتیه و ۴۵ شیرکت میورد معالعیه قیرارگرفتند. جامعه آماری این تحقیق مدیران عامل و مدیران بخش بازاریابی و فروش شرکت های فنیاور مسیتقر در پیا رک علیم وفناوری دانشگاه تهران می باشند. نتایج بررسی نشان داد که فعالیت های بازاریابی در شرکت های مورد بررسی شامل شش مولفه اولی محصول؛ قیمت؛ توزیع؛ ترفیع؛ فرد مدیر/ مالک SME ؛ کسب اعتبار و ۴۵ روش می باشد. ضمنا الگوی موفق بازاریابی و فروش محصودت شرکت های فناور ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.