مقاله آموزش و ترغیب اموزگاران به اجرای روش های فعال تدریس زمینه ای برای پرورش خلاقیت دانش آموزان یکی از دبستان های شهرستان پاکدشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آموزش و ترغیب اموزگاران به اجرای روش های فعال تدریس زمینه ای برای پرورش خلاقیت دانش آموزان یکی از دبستان های شهرستان پاکدشت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آموزش و ترغیب اموزگاران به اجرای روش های فعال تدریس زمینه ای برای پرورش خلاقیت دانش آموزان یکی از دبستان های شهرستان پاکدشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آموزش و ترغیب اموزگاران به اجرای روش های فعال تدریس زمینه ای برای پرورش خلاقیت دانش آموزان یکی از دبستان های شهرستان پاکدشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آموزش و ترغیب اموزگاران به اجرای روش های فعال تدریس زمینه ای برای پرورش خلاقیت دانش آموزان یکی از دبستان های شهرستان پاکدشت :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در دنیای پرتغییر قرن بیستم آموزش آفرینندگی و ایجاد قدرت خلاقیت در دانش اموزان مهمترین مسئولیت نظام آموزش و پرورش است بنابراین بهره مندی اموزگاران از شیوه های فعال تدریس و روش حل مسئله زمینه ساز این مهم در هزاره سوم میلادی است پژوهش حاضر با استفاده از شیوه پژوهش در عمل به بررسی روش تدریس آموزگاران در دروس مختلف پرداخته و راه کارهایی برای آموزش و ترغیب آموزگاران به استفاده از روش های فعال در تدریس ارائه می کند. این پژوهش از سال تحصیلی ۸۵-۸۴ در دبستان تقوی شهرستان پاکدشت از توابع استان تهران آغاز شد. گردآوری اطلاعات با استفاده از مشاهده مستقیم (بازدیدهای کلاسی) صورت گرفت. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها و بررسی علل و عوامل نشان داد که آموزگاران از دانش کافی در زمینه روش های فعال تدریس و کاربرد این روش ها برخوردار نیستند و چگونگی کاربرد این روش ها را در دروس مختلف نمی دانند بنابراین در مدت پنج سال موانع موجود با استفاده از روش های نظارتی (نظارت کلینیکی) برگزاری جلسات آموزش پلکانی روش های فعال تدریس در شورای آموزگاران ، اجرای روش ها در کلاس توسط آموزگاران و ضبط تصاویر ، تشکیل جلسات گفتگو ، تبادل نظر و ارزیابی روش های اجرا شده و دریافت بازخورد از سوی آموزگاران مرتفع گردید و با توجه به بازخوردهای مثبت از روش های فعال تدریس و مشارکت دانش آموزان در تدریس ، نگرش آموزگاران نیز نسبت به استفاده از روش های فعال تغییر نمود. با برگزاری جشنواره تدریس در سال پنجم و ارزیابی آموزگاران از کار یکدیگر اهداف نظارت کلینیکی تا حد قابل توجهی محقق گردید. علاوه بر کسب تسلط بر اجرای روش های فعال توسط آموزگاران یافته های حاصل از این راهبرد نشان دهنده افزایش قدرت تفکر و نوآوری در دانش اموزان ، افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در دانش اموزان و ارتقای کیفیت آموزش است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.